• Bauti

Fikasugna erfarna makar

Abbe, Jaaaa, tackar *klappar händerna som en duracellkanin*
    Tez, Japp, han e döpt till det

Någon som vet vad man kan hyra stuga (som volvo anställd) i sälen eller där omkring. Typ så som Bokebäs.

Nu har jag fått tilbaka mina naglar. SÅ skönt med långa igen. Och så klart glittriga.

• Bauti

Frujj
    Jag sliter mitt hår.
    Jag har startat en ny blogg. Men jag kan inte få in den så som receptbloggen ligger, på min huvudsida.
    På huvudsidan ligger det länkar till både bauti blubb och receptboggen. Men den satans hot nils vill inte in. Hur gör man???
    Hoppas du fattar min hel snurriga förklaring.

• Bauti

Hej

Frujj:
    Sex strejka. Då lär maken din gå med på Lillebror.

Sitter med räkningar upp över öronen. Över 60' papp skall ut denna månaden, då är det inräknat 30' för bytet av kakel mm i badrummet i lägenheten. Men inget roligt
    Och så skall vi inte glömma att bilen skall till doktorn igen. Ior har problem med magen *undrar vad det kommer kosta?*

Håll nu era tur tummar för att jag får sålt fanskapet (lägenheten) på tisdag eller onsdag.
    Det brukar funka när BT-ligan håller dom.

• Bauti

Bt funkar bra för mig, dock ej när jag blir anmäld och avstängd.

Min dator har fått någon konstig bassilusk. Jag kan ta emot mail men inte skicka och skriva???
    Detta gäller bara från min hotmail.
    Dr data var här i går och han bara kliade sig i håret. Då är det illa när inte ens han vet.

• Bauti

Hej

Ja helgen har varit full med folk. P fyllde 39 så vi hade gäster både på fredag och lördag.

Igår så var det VIP kväll på Freeport. Jag och Vibeke stod och delade ut visitkort för att få mer folk till salongen. Men det tag bara 30 minuter så var det en som jagade bort oss. Man måste vist ha tillåtelse för att stå där. Och det hade inte vi.
    Men vi han att dela ut omkring 500 kort.

Nu får ni börja hålla tummarna. Imorgon är det visning nr1.
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/317683

• Bauti

Heluu
    jag är oxå hemma idag. Tror att Nibla har smittat mig. Snorig som en 5 åring och hostar som ett tyskt kolkraftverk.

• Bauti

Vädret är helt underbart. Skulle nästa ta en promenad.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar