• Bauti

Fikasugna erfarna makar

Nu har även bommulsmannen slagit till.
    Föstår inte varför det skall stoppas in så mycket bommul i öronen. Man hör ju hel skumt. *hoo hoo, eko*

• Bauti

Hej
    Sov tills kl 12.30. Känns att febern har kommit och hälsat på.

Tez,
    När jag var liten var cafe söder (som det då hette) ett hak för knuttar och bös folk

Carma & frujj. Han tackar och bocker (skall jag se till annars)

Har haft fullt upp i natt med en make som har ryggskott. Han har gnält och haft jätte ont. Har survat med ipren och alvendon. Phu, förstår er med barn
    Får hoppas att han är bättre när han kommer hem idag.

• Bauti

Hej

Äntligen börjar jag bli av med förkylningen.

Linum
    Du vet, hade P fott diskbråck så hade han nog sagt att han hade brytigt ryggen och med där till. Han har en förmåga tt överdriva allt.

• Bauti

Hej

Har slagits bland folk på Hornbasch och rusta mm. Men fick äntligen tag i en ljusslinga som blinkar till salongen. Det måste synas att vi finns

Synd att inte Disdain gick vidare. Bra att du var där och hejade på Linum.

Skulle ha lämnat in bilen igår på Mechanum. Dom gavi mig en bil med sommardäck. jag vägrade köra iväg med den. Så Verkstadschefen ringde och bad om ursäkt och fick en ny tid nästa fredag. Då med vinterdäck lovade han.
    Hur f@n kan dom tro att man skulle klara av vägbanan igår med pansaris????'
    Har ingen lust att riskera liver för det.

I kväll blir det middag hos goda vänner. Alltid trevligt med bjudningar.

Trevlig lördag!!!

• Bauti

Hej

Äntligen snöar det ute. Så mysigt att sitta och kika ut.

Carma. Jag har kontakter på det mesta. Säg till mig så kankse jag kan hjälpa er.
    Ingen som behöver nya möbler, tavlor, mattor mm? Min lägenhet skall ju tömmas och där står det lite allt möjligt. Tyvärr ingen tv, carma.

• Bauti

Hej

Ja både man och "barn" har namnsdag tätt.
    Han tackar för gratulationerna

Fika, ja tack. NÄR!!!!

• Bauti

Hej

Lyssnar på jullåtar och ylar med (hunden Linus tar höga C)

Försöker designa nya visitkort oxå. Det går lite sämre. Men skam den som ger sig.
    Skall iväg till lägenheten en sväng oxå. Frosta av frysen.

Trevlig lördag!

• Bauti

Hej
    Frujj
    det e bra, gnäll av dig!

Jag börjar min gelekurs i kväll. Skall bli kul.

• Bauti

Hej

Gelekursen går bra. Men jag hade inte behövt gå den. Kunde redan allt. Men det är alltid bra att ha diplom i det.

Måste rusa till kuren nu.
    Trevlig helg!

• Bauti

Heluu girls

Har inte haft tid att hänga här.
    Är ledig idag. Men massa ärenden skall utföras.
    Här hemma är det lite kaos. P har så mycket att göra att han snart inte orkar mer.
    Ledningen har tom sagt att det är ohållbart så som dom jobbar nu. Men vad skall man göra när lagren måste lättas.
    Han är i alla fall glad för att han har kvar jobbet. Ingen har fott gå på hans avdelning. Kan ju vara fel ände att skära i.
    Vem skall då få in pengarna till företaget?
    Han gjorde sin månads budget på 2½ dag. Då kan ni tänka er att det är fullt ös.
    I morse började hans telefon att ringa kl 07.00
    Han har minst 25 missade samtal per timma och mailboxen är sprängfull.
    Så vi båda längtar tills Thailand nu. Känns som om det finns ett ljus i tuneln.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar