Maj 2009 :-)
var inne igår o skulle skriva men inte gick det! någon som gjort embroasing, eller vad de nu heter, ni vet nå pulver som blir högre när man värmt det?? funderar om man ska göra egna eller inte!?
var inne igår o skulle skriva men inte gick det! någon som gjort embroasing, eller vad de nu heter, ni vet nå pulver som blir högre när man värmt det?? funderar om man ska göra egna eller inte!?
måste ju puffa bästa tråden lite!
välkommen Tea!
ojoj vad det rullar på, har oxå finnurlat på inbjudningskort. men är inte såå pysslig, men lite egen gjort är ju alltid kul...
alla som köpt ifrån ebay?! rekomenderar ni ebay alltså??
är nästan 900 för mycket för en näbbklänning?? känner mig så delad. En Aspera.... hmm, har lagt deposition på den men nu ditter jag här o funderar... kommer inte vidare alls!
Soon and very soon skrev 2008-10-19 16:50:56 följande:
svin dyrt blir det! allt men hoppas det är värt det! funder på hur många som gillar bröllopstårta egentligen?!
guntan: alla här inne har nog kommit väldigt långt ,känner oxå stressen över det, har själv känt oooops oj vad mycket jag har kvar men det kommer gå bra!
ska köpa näbbklänningen i helgen och börja oyssla med servett ringarna. sedan får det vara lite tror jag. vill lämmna in ringen så den är klar med. får se. det är ju ganska gtt om tid.
ett råd är dock att försöka få fotograf o ev Dj/ band bokad för de går åt snabbt!!
ha det!