Maj 2009 :-)
Hoppas in här om det går bra?? Pingstafton 2009 gifter vi oss i Sthlms skärgård.
Hoppas in här om det går bra?? Pingstafton 2009 gifter vi oss i Sthlms skärgård.
Jag har också en klänning från Lilly Bild finns i mitt galleri.
När vi gifter oss så har vi varit tillsammans i nästan 6,5 år.
Ring, klänning, lokal, fotograf, catering, övernattning är klart. Gästlistan är så gott som klar och jag har precis nu börjat att kika på lite dekorationer.
Hej! Hoppas att alla har det bra. Det var ett tag sen jag kikade in och har en massa läsande att ta igen.
Idag har jag äntligen bestämt hur inbjudningskorten ska se ut och har gjort mitt första testkort, är SÅ nöjd Det blir mycket enkelt, endast ett papper, sidenband och ett dekorationshjärta i silver. Låter kanske inte så fint men det blev riktigt bra och enkelt!
Vi kommer att ha bådas namn. Han tar mitt som mellannamn och jag hans som efternamn. Egentligen går detta inte men det finns ett kryphål i lagen som gör det möjligt, det blir bara lite krångligare och till en början måste vi ange att vi behåller våra respektive efternamn. Enda kruxet är att om vi får ett till barn så kan hon/han inte få mitt som mellannamn. Men detta spelar ingen roll för oss eftersom vi är KLARA med den biten
Kan kanske tillägga att jag har ett utländskt namn och han ett rätt vanligt svenskt namn.
Jag tycker oxå att sson-namnen har fått en tråkstämpel alldeles i onödan, det är fina namn
2/5
förstagångsbrud
Tx2
9/5
anja1661
ElinPierre
montpellier
soon and very soon
16/5
artist
Kärleken förde oss samman
Havsro