Inlägg från: Tea80 |Visa alla inlägg
  • Tea80

Maj 2009 :-)

Får man lägga till sig?!!
    Planerar bröllop den 16/5-09 då jag o min sambo har 11:års dag!

• Tea80

Soon and very soon skrev 2008-10-03 20:35:35 följande:

välkommen Tea!
    Tack!!hade igentligen tänkt ett augustibröllop..men vill inte vänta så länge!!;)
  • Tea80

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-07 08:34:28 följande:

Förstagångsbrud: Det står under uppdatera att man inte kan ändra det man skrivit men du kanske kan starta en ny maj tråd så använder vi den istället. Är så oteknisk
    Vi kan väl ha en särkilld tråd där vi själva fyller i våra datum ?!
    Som typ kan heta Brudar 2009 majlista!eller nått sånt!
  • Tea80

Ahhh får redan ändra datum...berättade för min mamma i dag att vi tänkte gifta oss 16/5...men jaha då är dom bortresta...grr

• Tea80
    SweetSun skrev 2008-10-07 12:09:23 följande:
    tea80; vart ska de? kan de inte ändra datum för ett bröllop??
    Nä jag tror tyvärr inte det dom har bokat resa utomlands...vet dom brukar åka vart år..men dom har bara inte sagt nått så därför trodde jag det var fritt fram med datum..men icke..
  • Tea80

fröken sjunfors skrev 2008-10-07 12:27:24 följande:

Tycker också att om ni har kommit långt i planeringen så kan de boka om.. Det är ju ändå er STORA dag, svårt att ändra om ifall man nu har kommit en hel del fram i planeringen.. Måste ju vara enklare för dem att boka om resan isåfall
    Jo förvisso...vi har inte kommit så långt i vår planering, kommer ha ett väldigt litet enkelt brölp med borglig vigsel utomhus. Endast våra närmsta som komemr närvara, inget ä bokat än, kunde inte boka vigselförättare föräns efter nyår..Äh det ordnar sig!
  • Tea80

fröken sjunfors skrev 2008-10-07 12:27:24 följande:

Tycker också att om ni har kommit långt i planeringen så kan de boka om.. Det är ju ändå er STORA dag, svårt att ändra om ifall man nu har kommit en hel del fram i planeringen.. Måste ju vara enklare för dem att boka om resan isåfall
    Ananrs hade jag bett dom boka om om det nu var så att saker o ting var planerade och bokade för våran del.!!
  • Tea80

Ursäkta min stavning...dansar tngo över tangenterna...plus slöa knappar!!

• Tea80

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-07 12:36:23 följande:

Tea80: Skönt att det fixar sig för er
    Ja!! Det löser sig....men man hade ändå lite stirrati sig på den dagen..men men...kanske tar det helgen innan ller den 30:e!!får prata med sambon vad han tycker
Svar på tråden Maj 2009 :-)