Maj 2009 :-)
Vi har redan bokat o betalat våran bröllopsresa, reser den 19de Maj två veckor till Bali :) helt fantastiskt.
Vi har redan bokat o betalat våran bröllopsresa, reser den 19de Maj två veckor till Bali :) helt fantastiskt.
jag har köpt riktigt billiga organza påsar på ebay, typ 60 st för 20 kronor. o sen ska jag köpa något billigt lösgodis i våra färger o fylla. :)
jag har köpt påsarna där, tiara där, blåa ljusslingor vi ska ha i taket, o min brudväska, gästbok med tillhörande penna, bords diamanter. hahaha usch, allt e från ebay :)
det gör jag verkligen, större utbud av exepelvis väskor. titta bland mina bilder, ska lägga ut bild på min nu o den kostade bara 175 med porto....
Vad glad jag blev o höra det om min väska :) nu blir jag lite stöddig :D
Usch jag har också tänkt mycket på secret box men jag vet inte heller om jag vågar. Jag vet att jag vågar visa honom bilder på mig, men jag e rädd för vad fotografen tänker liksom.. o jag har själv noll ideer om vad jag ska ha på mig o vad jag ska göra eller i vilken miljö jag ska vara :S tror ni att fotografen har lite koll på de? :P många hyr ju ett hotellrum o fixar bilderna i, men de e jag inte intresserad av att betala :S
Vi ska skicka våra inbjudningar ganska snart. Lite tidigare än planerat men min mormor ligger o ska dö så min mamma tyckte vi kunde skicka ut lite tidigare, gör inte mig något alls. :) så hon har något o vara glad för. Hon e helt frisk i huvudet hon har cancer o ja dom kan inte göra något så nu väntar vi bara. Tänkte jag skickar alla samtidigt vill inte att någon ska råka se hennes då e det ju ingen överaskning när dom andra får sina :)