Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Maj 2009 :-)

Nu har jag fått min klänning!! Kan ju säga att dragkedjan på klädgarderoben har åkt upp å ner ett antal gånger nu. hihi!
    Men har inte vågad pröva den hemma ännu, bara i butiken.
    När ska ni skicka ut inbjudningskort??
    Har ni gjort klart festprogramen??

HA en bra helg allihopa!

• Kärlekensskull

Känner oxå att det står helt stilla.
    Men ändå så är det massa grejer man ska göra men man vet inte riktigt vad?
    Det är ju faktikst bara 6 mån kvar och det går fort.

anja1661 skrev 2008-11-17 23:02:40 följande:
    oj vad trist missbilly! vårt bröllop får kosta MAX 50tusen och jag har så sent som idag räknat pengarna och fått klart för mig att som det ser ut nu så har vi typ 2000 till godo! men då är inte klänning och ring köpta ännu....bara inräknade.vi blir ca 60gäster.ni kan inte önska er bidrag till festen då??vi önskar oss bidrag till resa för det kommer vi inte ha råd med annars...fler än jag som inte vet vad nästa steg är??? känns som att det står helt stilla!!! vill ju fixa nu ju!!!!!
  • Kärlekensskull

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 4 år:)

fröken sjunfors skrev 2008-11-18 09:11:38 följande:

Jag vet att det fanns en speciellt tråd för det innan, men jag är lite nyfiken på hur länge ni har varit tillsammans med eran blivande =)Själv har jag och min sambo varit tillsammans i 7 år, i nästan 8 när bröllopet är
  • Kärlekensskull

Skulle jag oxå kunna få se på eran hemsida..? Vi har bara gjort den här på BT men det känns som om man inte kan skriva en info man vill. Behöver lite tips....

kärleken förde oss samman skrev 2008-12-02 11:24:26 följande:

Vi skicka ut dem mest med tanke på att alla redan vet om det sen i sep. så det känns nästan "värre" att vänta.Halva gästlistan nästan är musiker och de har redan fått börja tacka nej till spelningar vårt datum, så jag är glad att vi skickade ut våra "spara datumet" mail tidigt.Alla går mer eller mindre och frågar: när kommer inbjudningarna.Så nu kommer dem Har gjort en egen hemsida också emd all info, lite frågesport, forum m.m, så där kan alla gå in sen och kika o skriva.
  • Kärlekensskull

Då har jag en liten fundering här,
    Min mamma lever inte längre. Men jag skulle jätte gärna vilja heta hennes efternamn och min sambos. Vet astt det varit strul med min mammas efternamn när mina syskon velat byta men de ska ju inte gifta sig....??
    Vart kan man kolla upp sånt här någonstans??

• Kärlekensskull

OK tack för all hjälp. Jag ska ta och ringa till skatteverket och kolla med dem.
    Ha en bra dag allihopa!

• Kärlekensskull

Nämen vad skoj att du köpt klänning nu. Grattis!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-12-19 07:52:36 följande:

Finns ingen bild än men hittade den på blocket. Den var kemtvättad och jag fick en fin garderob och slöja oxå i priset för 1700 kr Den jag tittade på och fastnade för i affären kostade 3700 kr att hyra och nästan 7000 kr att köpa. Visst den kanske var lite finare men aldrig att jag skulle betala så mycket när jag hittade den här...
Svar på tråden Maj 2009 :-)