Inlägg från: missbilly |Visa alla inlägg
  • missbilly

Maj 2009 :-)

Är det här alla är! Hade bommat att det blev en ny tråd!
    Vet inte alls hur det blir med bröllopsresa för oss. Har en son som kommer vara ett år när det beger sig så jag vet inte om vi kan åka ifrån han så länge. Så det blir kanske en weekend resa efter bröllopet och att vi åker på nån längre resa senare!

• missbilly

Sweetsun: Åhh härligt! Snäll mamma du har!!
    Här får vi förmodligen stå för allt själv... (inklusive mammas kläder känns det som)

• missbilly

Vi kommer nog oxå önska oss bidrag till en resa istället för en massa saker. Har ju inte plats med allt vi redan dragit på oss.

Vi har oxå en ganska stram budget eftersom jag är mammaledig och kommer förmodligen vara tills efter bröllopet, och sambon är långtidssjukriven. Så våra "löner" tillsammans är som många andras ena lön. Så jag känner att jag skulle vara jätte tacksam för liite hjälp, men hoppas o tror inte på nån!

• missbilly

Nån som ska ha lila som temafärg??

Kärleken förde oss samman: Jätte snygg klänning!

• missbilly

kärleken förde oss samman skrev 2008-10-10 20:44:56 följande:

Nu har jag ändrat mig helt.har pratat med min bekant som är sömmerska och vi har beslutat oss för att vi syr den själva Så nu får jag min drömklänning, uppsydd efter mig, och för max 4000 kr.....
    Åhh va härligt!! Skulle jag med vilja så man är säker på att den är perfekt!
  • missbilly

Vi har inte hunnit långt alls... bara bokat kyrka (men nu kanske vi ska byta). Annars är det inget klart... bara 10000 funderingar. Själv då?

• missbilly

åhh tårtprövning låter kul
    Tycker det låter som du har kommit långt!

Hade en sån mardröm inatt...
    Jag kom till en fullsatt kyrka utan att ha fixat mig alls, varken smink hår eller klänning. Springer ut igen där jag möter min tärna (o det är inte samma som jag tänkt mig) Hon hade i alla fall fått dit min klänning. Så kollar jag på den och då är den Blå istället för vit. Börjar grina men då säger tärnan skämtsamt "nädå där är din" och pekar på en som hänger bakom. Får på mig klänningen och går in, utan näbbarna jag tänkt mig.
    prästen pratar och sen blir det av nån anledning en diskussion bland gästerna och hela vigseln stannar av. Jag sätter mig på en av bänkarna och till slut säger prästen "Ja men då åker vi till ... " Stället där vi skulle fotograferas. Alla rusar ut ur kyrkan även min man. Jag blir jätte ledsen för prästen sa aldrig " tager du... " och allt det o vi hade inte kyssts heller. Men det var bara jag som reagerade.
    Sen när vi kommer till foto platsen så dyker inte fotografen upp

Vaknade kallsvettig med tårarna rinnande!

• missbilly

fröken sjunfors: kanon att få sånt när man fyller år så minskar man utgifterna liite i alla fall!
    Jag kommer önska mig presentkort på håruppsättning och hos florist i julklapp och födelsedagspresent tror jag!

• missbilly

Fru ljungberg: Tror att tvåan blir jätte fin om du kommer ha en mage! Sjuan tyckte jag oxå om väldigt mycket!

Tror att vi kommer sova utan varann, som det ser ut nu. O då kommer han heller inte få se mig alls innan jag går in i kyrkan. Men vi kan ju hinna ändra oss.
    Låter jätte mysigt att ha en helkväll själva med middag och så oxå! =)

• missbilly

Vi valde 23 maj eftersom det bli exakt ett år efter vår förlovning
    Förhoppningsvis blir dagen lika fin som den var i år! Minns den väldigt tydligt och det var knappt ett moln på himlen och jätte varmt!

Elsi: ingen aning... är inte från sthlm så jag har inte sett den.

Svar på tråden Maj 2009 :-)