-
Men jag är så otroligt fjantigLillEm skrev 2008-11-21 10:46:45 följande:Jag har tagit Hepatit A och du behöver inte oroa dig. Det känns inte ens och är över på 2 sekunder.
-
Nu har vi fått ett prov på inbjuningskortet, blev så fint
-
Tur att vi inte ska ha alkohol, vår budget hade inte klarat det
-
Förstår inte poängen med alkohol på bröllop, kan inte folk ha kul ändå på vår stora dag så får de vara hemma...
-
Beror nog mest på att jag själv dricker mer sällan än ofta och många av våra gäster är religiösa så det känns som det kvittar men det är tur att alla tycker olika för tänk om alla ville ha samma klänning, hur kul vore det?
-
Har fått klartecken från min kusin som ska sjunga Utan dina andetag och spela gitarr, blev så glad för det betyder så mycket för mig och hans röst är helt underbar...
-
Ska ner och köpa fina kuvert imorgon och en fin penna, sen är det bara att börja skriva adressern för det tar nog en stund
-
Ja, cancer är inget kul. Två av mammas kusiner har haft bröstcancer så det gäller nog att gå på undersökningarna sen.
Nu håller jag på att baka lussebullar -
Det är bara jag som ska ha ring, min sambo ska ev göra sin lite tjockare.
-
Åh, på söndag är det äntligen första advent. Är så mysigt och jag älskar julen. Har bakat lussekatter som vi ska äta då med glögg efter julskyltningen med några goda vänner...