-
Vad härligt,vart blir det?Leeeloo skrev 2008-10-07 12:53:12 följande:Vi har äntligen bokat bröllopsresan! Jag längtar redan..=)
-
Säger samma ,skönt att få vara på tumanhand utan barn nån gång!anja1661 skrev 2008-10-07 13:04:10 följande:åhh vad kul! vart åker ni??vi ska åka till bulgarien! vårt favorit resemål!!! känns sååå skönt!! längtar som en tok efter en veckas avslappning med min man!! älskar mina barn över allt annat men de får stanna hemma...
-
Bara o hoppa in!!Saralainen skrev 2008-10-07 13:10:39 följande:Jag vill gärna oxå vara med i tråden=) 30 maj 2009 gifter vi oss!
-
fröken sjunfors skrev 2008-10-07 13:10:12 följande:
Tea: Ah, då löser det ju sig ändå någorlunda bra iallafall Vi vet inte än vart vi ska åka på bröllopsresa.. vi velar fram och tillbaks Ska ni åka direkt efter bröllopet eller ett tag senare?Vi har små barn hemma än så länge så vet inte om vi kan lämna dom så länge...
men annars fyller gubben 30 samma år såvi tänker önska resecheckar då...får se till hösten elelr året därpå om vi åker då! -
Kampi skriv in dig här!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3112001.html -
kärleken förde oss samman skrev 2008-10-08 21:58:30 följande:
Här kommer en länk med buketter www.yourweddingcompany.com/index.php/action/c.../inte så många......Och en länk på min klänning www.foreverbridals.com/gownpix.aspJättefin klänning!!Verkligen stilren! -
Guu vilka söta klänningar!!!elsi skrev 2008-10-09 22:46:38 följande:Det är fint.... jag gillar eran idé.. våran krångel är väl denna halv religiös för mig och mindre för honom... vilket skulle har funkat perfekt med min tärnas pappa (som är präst) därför att han har varit med så länge och förstår suck, vi få se, Tänk om ingen är ledig den 9/5 Vi har ingen tema, egentligen, men jag hoppas att min klänning ska gå i www.candyanthony.com stilen. jag var där och provad i sommras, och det kändes helt rätt.Olika nyanser av grönt?
-
Tufft!!! Vill inte heller ha lång klänning!!Helt inne på ditt spår!!!(nästan i alalfall!) ;)elsi skrev 2008-10-10 09:19:50 följande:Ja, visste är de... men de kosta oxå, runt 6000 och sedan allt annat runt omkring, men de är också mått sydde och man skulle kunne få en "bara för dig"Jag är 45 och första gångs brud, så jag känner inte att en lång klänning är aktuelljag ska be min sömmerska från teatern att sy upp något i den stilen.. Audrey Hepburn Stilen!eller pin-up det bero på hur man se på det!!!
-
Sitter o övar på min "nya"/framtida namnteckning *fniss*
Gäller att börja öva i tid!! -
Gu va fint med en mer våglig makeup!!Ragnelutta skrev 2008-10-10 11:26:41 följande:LillEm: Toksnyggt! Det blir annorlunda och kul! Jag har en förkärlek för allt som är uanför ramarna. Hur ska du lägga din makeup?Jag håller på att kika runt men allt ser så trist ut... Tror att jag ska gå all-in och köra en maffig sotning av ögonen.
Det sa jag til lsyrran(som är frisör o makeup artist) att jag oxå vill ha!! -
O yes!! Synd amn inte har..sömmerska,florist ,fotograf osv i släkten oxå!! ;)Ragnelutta skrev 2008-10-10 12:19:55 följande:Tea80: Vad kul!! Jag hojtar till om jag finner någon snygg bild Fast om hon är makeup-artist lär hon inte behöva någon bild, you lucky thing you som har en sådan syrra!
-
Nä det har jag inte sett...cool ide kan jag tänka..men som sagt...är man villig att trasha klänningen?!Ragnelutta skrev 2008-10-10 12:25:56 följande:Hahaha *nickar instämmande* Jag har dock fotografen inom bekantskapskretsen Har du förresten sett sådana där skojsiga trash the dress-bilder? Är väldans sugen på dom, men tycker samtidigt att det är lite synd att förstöra klänningen.
-
Ragnelutta: har hela tiden varit inne på kort kläning.men när jag sett alla olika i 50 tals stuk så blev jag kär!!!
Får väl se vad det blir.... -
Super coola bilder!!Ragnelutta skrev 2008-10-10 12:34:16 följande:Tea80: Hmmm jag är inte riktigt superduperkär i något ännu, kanske lite småförälskad på sin höjd haha.Jag är ohyggligt osäker på trash the dress varianten men blir klänningen vansinnigt billig så kanske. Vill inte ha de där vanliga fancy-pancy-fotona.Kika här och bli inspirerad!www.altf.com/
-
jag blir ju tvungen att ändra datum på vår dag eftersom mina föräldrar kommer vara bortresta då. Så nu till stora frågan....vi tänker ju försöka med utomhus vigsel....vet inte vilket datum vi ska ta i stället....30:e är ju pingst, rädd för att man inte får tag i fotograf o dyl till då....annars har jag 2:e eller 9:e kvar att välja om vi nu ska ha en lördag...
*beslutsångerst*