Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009 :-)

jo jag förstår idén och det är klart att om man har pengar och vill lägga pengar på det, då ska man göra så, men det är ju ett nytt, och dyrt, påfund, så för mig är det väldigt onödigt.
    Att få bli bjuden på bröllop är en gåva nog och jag tycker inte en liten chokladbit gör till eller från. det enda jag tänkte jag på när jag var på bröllop där man fick present var; "va onödigt". Nu kanske inte alla tänker så, men jag tror inte folk känner sig "mer" uppskattade för att de får en liten present.

• SweetSun

jag tror det är skillnad om du beställer från ett företag och från en privat. är det en rivatperson kan man be dem skriva att det är en gåva, så slipper man tullen.
    När jag beställde kläder från usa (företag) blev tullen på 1500kr.

• SweetSun

vi ska nog beställa våningstårta av cateringfirman vi anlitat å det blir 30kr/bit.

• SweetSun

missbilly; jag har tur som har en engagerad sambo! Vi sitter ofta och planerar och diskuterar. Jag sitter ofta vid datorn, så jag letar upp ideerna, kommer med förlag, han lyssnar och vi diskuterar. Han är den som ringer och bokar allt, mest för min telefonskräck s

• SweetSun

ragnelutta; varför inte borgerligt då?

• SweetSun

jag brukar bara försöka hoppa runt och dansa till bra låtar =p det gör en glad och är roligt =P som vardagsmotion!

• SweetSun

hehe ja jag passar på när jag är ensam

• SweetSun

hehe ja det tar faktiskt en hel del på den om det kommer en riktigt bra låt

• SweetSun

kom på att det är 6 månader kvar..hua.. vad bör man ha fixat nu.. tänkte på frisör och smink, bör man kolla det nu kanske?

Svar på tråden Maj 2009 :-)