Inlägg från: kärleken förde oss samman |Visa alla inlägg
  • kärleken förde oss samman

Maj 2009 :-)

Vårt tema går ju i vitt/grönt/guld, kommer gå igen i inbjudan, sånghäfte, vigselprogram, tärnkläder, blommor, dekorationer, tårta m.m.

Min m2b och marskalk kommer hyra varsin frockcoat.

Ang. dekoration så kommer vi försöka ljussätta lokalen med mycket "miljöljus", "strålkastare som ger lite effektljus/färgat sken".

Vårt tema går ju i vitt/grönt/guld, kommer gå igen i inbjudan, sånghäfte, vigselprogram, tärnkläder, blommor, dekorationer, tårta m.m.

Min m2b och marskalk kommer hyra varsin frockcoat.

Ang. dekoration så kommer vi försöka ljussätta lokalen med mycket "miljöljus", "strålkastare som ger lite effektljus/färgat sken".

Vi har ju som sagt vitt/grönt/guld

Jag har också barnmage kvar, sonen är 10 månader, så jag fattar egentligen inte hur jag kunde välja sån modell som jag gjort- men det finns väl bra underkläder

hi hi

Nasoleh: jag har valt forever yours nr 47124
    ska kolla på din nu

min kjol kostar i butik 7700, men jag ska ju låta sy upp den och då kostar den max 4000.

jag är konsult för Mary Kay

Nu har jag beställt våra ringar!!!!!!
    Var modell på en bröllopsmässa i helgen och pratade med en juvelerare och fick ett kanonpris.
    Istället för enbart min ring för 7700 får vi bådas för 7990
    Så nu är det bokat och klart, känns jättekul men samtidigt nervöst, det är ju ändå en ring jag ska ha på mig hela livet.

Jag har beställt Fortuna från Schalins i vitguld, m2b har beställt en slät ring i vitguld.

ändring!!!!!
    Jag kontaktade en annan kedja som jag varit i kontakt med och där fick jag ett nytt pris:
    6800 kronor för båda istället!!

kärleken förde oss samman skrev 2008-10-31 13:17:04 följande:

jag är konsult för Mary Kay Nu har jag beställt våra ringar!!!!!!Var modell på en bröllopsmässa i helgen och pratade med en juvelerare och fick ett kanonpris.Istället för enbart min ring för 7700 får vi bådas för 7990 Så nu är det bokat och klart, känns jättekul men samtidigt nervöst, det är ju ändå en ring jag ska ha på mig hela livet.Jag har beställt Fortuna från Schalins i vitguld, m2b har beställt en slät ring i vitguld.

Vet inte om det är reklam, men smyckenet.se.
    Hur trevlig som helst

Nu ska jag se klart på Singing bee, min bror är med (Jimmy)

Tyvärr är den inställd i västerås, för få utställare

missbilly skrev 2008-11-01 20:08:25 följande:
    Klänningen jag kollade på gick på 8500.. då ingick väska och schaal.Ringen jag fastnat för går på nästan 10000 Får se om det blir den eller om vi hittar nån annan som inte är fullt lika dyr!Kärleken förde oss samman: Visst skulle du vara med på bröllopsmässan i Västerås oxå eller?? Vi ska nog dit... om inget kommer ivägen!
Svar på tråden Maj 2009 :-)