Maj 2009 :-)
Förrätt: olika sorters snittar
Varmrätt: potatisgratäng med marinerad fläskfilé
Dessert: ev. tiramisu.
cheesecakes som bröllopstårta
Förrätt: olika sorters snittar
Varmrätt: potatisgratäng med marinerad fläskfilé
Dessert: ev. tiramisu.
cheesecakes som bröllopstårta
hihi, hittade en rolig historia innan
-Mamma, varför är brudar för det mesta klädda i vitt?
-För att det är hennes livs lyckligaste dag.
Nu känner fadern att han måste lägga sig i samtalet.
-Jag tycker du ska fråga din mamma varför brudgummen alltid är klädd i svart.
Vad många vi börjar bli här nu Så himla roligt! Jag är också nyfiken på psalmer, har idétorka totalt..
Idag hämtade jag ut mina brudskor Hittade dem på nätet häromdagen och blev såld.. Ett par vita ballerina med rosett på Jag är verkligen inte typen som går i ballerina så jag får nog gå in dem lite för att ens vänja mig med att ha dem på.. Just nu skrattar jag bara när jag ser de på :-P
Nocia: www.have2have.se/product.asp Är verkligen jättenöjd!
Som sagt, jag har aldrig i hela mitt liv haft ett par ballerinor innan.. Men jag tycker de satt bra! Mina systrar tyckte det också, så jag är iallafall nöjd Men jag blev lite fundersam, de stod att man skulle välja en storlek större, har 39/40 och tog en 40 och den passade kanon. Så ligger man på gränsen där, ta inte då, som jag var nära i mitt fall, en 41:a. Lite klurigt att köpa på nätet ibland
guuud så söt hon var i näbbklänningen!!
Nalle puh 40: min högsta dröm är att bo på en gård.. Men priserna på gårdar är hutlösa.. så det får bli en framtidsplan istället
vann precis en rosa slips o servett på tradera för 122 kronor vet inte om det är ett kap, men såå himla fin! många bäckar små.. får gå ut o kolla klänning snart tror jag!
Nej vad tråkigt! Gillar inte reservationspris.. Då ska den ju utgå från det priset först, o inte kunna lägga lägre än det!