Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Vi ska ha rött som tema men har tänkt de senaste dagarna att det kanske blir för mycket "jul" över det hela fast det är vinrött vi ska ha...

Vad tror ni?

• Nalle Puh 40

Missbilly: Precis, man behöver ju inte ha allt i rött och färgen var ganska mörk så det blir absolut ingen julkänsla. Ska pynta men lite vitt och grönt oxå.

Nasoleh: Ta det lugnt bara, du hinner planera allt och det viktigaste är ju fixat som kyrka och lokal.

Anja1661: Jag har inte köpt klänning och jag har inte en susning om vad jag vill ha för någon, finns så många fina. Suck...

• Nalle Puh 40

Vi ska ha vanlig bröllopstårta, visst det kostar en slant men jag har alltid velat ha det och tror jag skulle ångra mig något grymt om vi sparade in på det.

Har fått hem våra bröllopsbubblor, totalt onödigt men så mysigt och lite måste man ju unna sig oxå...

• Nalle Puh 40

Nu har vi haft möte med våra värdpar och de har intevjuvat oss

• Nalle Puh 40

* vad det bästa är med min sambo
    * vad jag gillar hos mina svärföräldrar
    * vad vi gör om tio år
    * vem tog initiativ till första kyssen
    * vem friade
    * när träffades ni första gången
    * när blev ni ihop

mm mm

• Nalle Puh 40

Tror det kommer vara med i festprogrammet

• Nalle Puh 40

Ragnelutta: Våra värdpar gör hela festprogrammet, vi fixar bara framsidan och vi får inte se det förrens på vårt bröllop när vi kommer till festlokalen och det ligger på vår tallrik.

• Nalle Puh 40

Ragnelutta: Kanon fin ring men tyvärr inget som jag skulle vilja ha men smaken är ju som baken och huvudsaken är ju att du är nöjd.

Hur går det annars med planeringen?

Funderar på att cykla ner till stan och köpa tyll och börja med rispåsarna.

• Nalle Puh 40

Oj, ska ni redan skicka dem? Vi ska göra det efter nyår

Jag ska ha mormors vigselring och göra den likadan som min förlovningsring fast men någon sten i.

Vi ska bjuda 100 st (är sista budet iaf...) och nu håller vi på att skriva en gästpresentation om alla...

• Nalle Puh 40

Du ser min ring i mitt galleri.

Ja, det blir många men jag har stor släkt och vi vill bjuda alla på vår stora dag.

Vi har inte sagt det till någon mer än familjerna och våra värdpar, ska bli en överraskning för alla och de flesta bor i närheten så det är ngen som kommer behöva hotell.

Ja, det är kul att funderar ut något lagom pinsamt om alla

Svar på tråden Maj 2009 :-)