Maj 2009 :-)
Har ni bestämt om ni ska ha liveband, trubadur, dj eller vad på kvällen? Nyfiken på vad ni ska ha..
Har ni bestämt om ni ska ha liveband, trubadur, dj eller vad på kvällen? Nyfiken på vad ni ska ha..
Tx2: Vad får ni ge för dem? Vi funderar på en duo, men är så osäker på vad en ungefärlig kostnad det ska vara.
har hittat en ring jag ska gå o kika på "live" snart i en butik nära oss. Väldigt enkel med lite stenar, men precis så som jag har tänkt mig
Ska kika på klänning i helgen med min syster! Pirrigt..
shit, jag har ett problem. eller rättare sagt, ett orosmoment!! för tre dagar sedan fick jag gå hem ifrån jobbet för jag mådde så grymt illa, var helt vit i ansiktet och helt slut.. nu, tre dagar senare mår jag illa till och från, oftast efter en tupplur på soffan. Har trott det var magsjuka/något dåligt jag ätit.. Har fått lite pikar som "nemen, är du gravid?" som jag har skrattat bort.. men jag ska pallra mig ner till apoteket o köpa mig ett test imorgon för att kunna lägga det bakom mig.. (förhoppningsvis) Men då är min fråga till er som har barn.. Mådde ni mycket illa? När, hur? Ta mig inte fel, jag vill JÄTTEGÄRNA ha barn, men det var väl inte tänkt nu kanske (om det nu ens är det, försöker att inte gå saker i förväg). Äter ju p-piller så det borde ju "egentligen" inte vara nåt..
Gjorde testet o det var negativt - skönt. Men får nog vara lite uppmärksam iallafall, för tycker det är en konstig "sjukdom" jag har haft nu.. Men idag har jag inte mått illa iallfall
Är överlycklig! Min systers väninna ska sjunga i kyrkan!! Hon sjunger gudomligt, blev jätteglad över att vi frågade henne! Dessutom har vi antagligen hittat vårat live-band vi ska ha för ett vettigt pris, 4000! Inte de bästa kanske.. men de verkar roliga o kan nog få med alla till lite dans och sång
Idag kom mina föräldrar hem ifrån Thailand efter två veckor.. Snacka om pepparkakor! Tur att man inte blir avis......
Jag vet att det fanns en speciellt tråd för det innan, men jag är lite nyfiken på hur länge ni har varit tillsammans med eran blivande =)
Själv har jag och min sambo varit tillsammans i 7 år, i nästan 8 när bröllopet är
Vi har också funderingar på att skicka ut dem till alla hjärtans dag.. Men å andra sidan vet jag inte ifall jag kan hålla mig så länge
eller fy.. jag vet inte ifall VI kan hålla oss så länge (gud va lätt det är att skriva allt i "jag"-form när man inte har en blivande som är jätteinsatt i alla planeringar
Nalle: Jag har inte börjat alls.. Har varit inne på brides&beauties i borås, men de hade noll och inget.. prövade inte ens någon :-S Så jag har låång väg kvar..
081118 2: vad löjligt! hoppas du löser det med communityansvarige