Maj 2009 :-)
Jag vill ha mitt föräldrahem, de har en gård om man kunde sälja skogen men de bor nog kvar där några år till så får väl försöka hitta något emellan, suck...
Jag vill ha mitt föräldrahem, de har en gård om man kunde sälja skogen men de bor nog kvar där några år till så får väl försöka hitta något emellan, suck...
Missbilly: Vad gulligt gjort *ler stort*
Har precis fått mail från tjejen som ska göra våra inbjudningskort och hon skickade med ett exempel, var jätte fint.
Åh, vad jag längtar...
Linda7608: Välkommen hit!
Har kollat fotografens priser och han tar 600 för att fotografera i studio på en vardag, vet inte om jag ska våga mig på en secretbox eller inte?
Någon av er maj brudar som gjort det?
Vet inte riktigt, har inte ens pratat med honom att han tar sexret box bilder utan det stor bara poträttfotografering i studio utan album. Kan höra mig för lite...
Men törs vi???
Nej, vem gör det Har sett en del bilder och de är inte så sexiga utan mer fina
Anja1661: Vad tråkigt med klänningen, hoppas att du hittar en annan som du gillar istället.
Skulle oxå nöja mig med vanliga bilder men vet inte om jag har någon kompis som kan ta dem och var ska man vara isf?
Fick svar från hon som ska designa våra inbjudningskort, festprogramm, vigselprogramm och tackkort. Kommer kosta 4600 för allt och när vi tittade på Caligrafen skulle det kosta nästan 11000 med kuvert så det känns bra men vi får pyssla lite själva...