Fler som ska ha s k budgetbröllop
Ja vi har ingen megabudget direkt!!!! Vet ej exakt vad allt kommer att kosta, men hoppas att det hamnar under 35000. Och då är det för pengar vi inte har utan kommer att få i bröllopspresent.
Ja vi har ingen megabudget direkt!!!! Vet ej exakt vad allt kommer att kosta, men hoppas att det hamnar under 35000. Och då är det för pengar vi inte har utan kommer att få i bröllopspresent.
Det jag VET är iaf att vi får 30.000. Men är ganska säker på mer. Men får vi bara dessa 30 så klarar vi oss fint.
Vi räknar ju med 30.000, men då är ju inte resan inräknad.. Med den inräknad landar vi nog på 100.000:-
Tycker det lät helt supermysigt!!
Kom in i vår kinaklänningstråd!
Jag ska beställa från Millys. Dom känns himla bra och seriösa. Iaf av det jag hört från tjejer som köpt sina klänningar där.
Och ja! haha kan ju va kul att få han att bestämma datum! Planeringen ÄÄÄÄR väldigt rolig!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html
Tack! Ja den passar bra i vår kämpan med budgeten. Fick den gratis!
Ja alltså bara för att man försöker ha en "budgetvariant" så betyder ju inte det att det inte skulle kunna vara minst lika bra som ett bröllop som kostar 150.000:- Jo det enda som skiljer är kanske att man varit tvungen att ta ett lån till det dyrare!