Fler som ska ha s k budgetbröllop
Hur får ni ert bröllop att kosta så lite som 10-20 000?? Vi slösar inte, men kommer ändå upp i 75 000 inkl resa..
Hur får ni ert bröllop att kosta så lite som 10-20 000?? Vi slösar inte, men kommer ändå upp i 75 000 inkl resa..
Men det är ju lång tid kvar till sommaren, inte behöver ni fråga om fasterns man vill vara präst redan nu?
Ska ni inte gifta er i en kyrka om sambons fasters man ska viga er?
Ni kan väl ha datum att se fram emot ändå?
Men ring själv och fråga honom då?
Du kan väl ta reda på telefonnumret?
Glöm bara inte bort din m2b i detta.. Det är lätt att man går upp i bröllopsplaneringen så att man glömmer varandra och varför man ska gifta sig!
Men om ni ska gifta er i sommar är det ju ingen fara med korten heller, de behöver ju inte skickas ut förrän i mars!
Hur fixar ni det?
ok, men kommer ni inte ångra er, man gifter sig ju bara en gång i livet? Just att använda kläder man redan har och stål- eller titanringar??
Jag kommer köpa min klänning för max 3-4000 och kommer sälja den efteråt.. Ev använder min sambo kostymen som han har sedan tidigare, det är inte riktigt bestämt än, så det är inte så att vi slösar en massa pengar..
Jo då förstår jag, vi kommer lägga en del på vårt bröllop, men inte överdrivet mycket mot andra, men vi har råd med det.. Jag har drömt om mitt bröllop sen jag var liten och nu har jag äntligen träffat mannen i mitt liv, så jag vill inte snåla heller!
Fast 1,5 månadshyra för oss är 10000 ungefär.. Det skulle jag heller aldrig lägga på en bröllopsklänning.