• passionsblomman

    Svensexa/möhippa som ballat ur!

    Hej alla! I en tråd för en tid sedan dök denna berättelse upp. Jag har inte kunnat släppa den och undrarom ni andra nånsin har hört något så sjukt. jag är fortfarande förbannad över de där galna sk. kompisarna... Nedan är alltså Wingtears berättelse...

    Wingtear

    sandybee skrev 2008-08-30 21:05:19 följande:

    Vad tänker killar med egentligen när det är dags för svensexa?!Stackars kille!

    Var glad att de bara vaxade honom! När jag tatuerade mig sist (en torsdag, mitten på sommaren) så ringde telefonen, tatuerarn svarade (hon satt precis bakom mig, kunde inte undgå att höra) och sa sen:
    "nej, vi tatuerar inte i ansiktet... Vi har endå inga tider innan lördag... Låt det blöda, och försök sminka över det (här vänder hon sig till oss andra och frågar om vi vet något smink som täcker tatueringar bra)... boka tid till hudläkare okej... Lycka till." (det är lite nerkortat)
    Sen berättar hon att det var en kille som just vaknat efter svensexan (ska gifta sig på lördagen, 2 dar bort alltså) med EX-flickvännens namn intatuerat i pannan... Killen hade börjat gråta när hon sa att de inte skulle tatuera över det.
    I studion fanns 5 flickor/kvinnor och min m2b, han kände sig lite obekväm, det var rena lynch-stämningen...
    Och detta är äkta, ingen aftonbladet skröna utan någon vars kompisar uppenbarligen inte vet vad vänskap betyder.
    Jag var arg resten av dan, m2b oxå, gör hans kompisar nått sånt kommer de inte undan levade. Jag förstår inte hur man kan kränka en annan människa på det viset, killen alltså.

  • Svar på tråden Svensexa/möhippa som ballat ur!
  • passionsblomman

    Nä, det ästämmer ju att långt ifrån allt är sant, men detta hörde ju signaturen "Wingtear" med sina egna öron inne i tatueringsstudion...
    ...jag blir iaf helt skogstokig bara jag snuddar vid tanken på att få hem min blivande make sådan-och då är inte namnet i sig problemet utan det jäkla stället!!!

  • passionsblomman

    Vad jag förstår så hade en av killarna en tatueringsmaskin, och detta gjordes då killen däckat..
    TÄNK om det vore man själv som vaknade upp till den insikten!
    Nä, fortfarande det värsta jag hört.

  • passionsblomman

    Ja, de stod ju och själva hörde samtalet som ringdes till tatuerinsstudion, så det borde väl inte vara hittepå.

    Mattan har dock florerat i minst 20 år.

    En kompis till mig blev skickad enkel biljett med lygplan till ett asvarmt land. Han var naken inuti en skoteroverall, hade inga pengar och uppdraget var att ta sig hem igen...Jättekul...?


    Marie88 skrev 2008-11-12 15:18:52 följande:
    Är det så som Wingtear skrev är det fruktansvärt, men jag hoppas att (och tror) det inte finns sådana hemska människor som gör sådant. Nej, jag slår ifrån mig den tanken...
  • passionsblomman

    Ja, bara man som brud får hem sin karl till bröllopet, kanske det går att garva lite åt den...
    ...men jag är inte säker på att han gjorde det...


    MulleNuh skrev 2008-11-12 18:57:03 följande:
    hahahaha.. Näää förlåt! Men kunde inte låta bli att skratta lite. Dock var det hemskt!!
  • passionsblomman

    Nej , det stämmer, men i det här fallet var det tydligen en av svensexekillarna som själv hade an maskin hemma och gjorde detta när de supit den blivande brudgummen redlös.Fruktansvärt!


    flowerrose skrev 2008-11-12 22:55:47 följande:
    Men vänta lite... man får enligt tatuerare inte tatuera i ansiktet... eller om man inte är nykter... Det låter såå märkligt.
  • passionsblomman

    Ja det är verkligen ett övergrepp! Jag blir galen!

    Välkommen till tråden föressten din gamla tant!


    Wingtear skrev 2008-11-15 11:05:55 följande:
    Jag hittade hit nu. Eller egentligen igår kväll, men BT la ner precis när jag skickade mitt svar Tyvärr är hela historien sann.Tatueraren är inte sånn att hon skulle hitta på hans del av samtalet, och vad hon sa hörde jag själv eftersom hon satt kvar bakom mig och pratade.Jag har ingen aning om detta har varit i någon tidning. men om det har varit det hoppas jag att "kompisarna" hängdes ut med bild och allt!Jag trodde verkligen inte att någon skulle vara så dum i huvudet att göra så mot någon annan. Jag menar, en tatuering i sig redan är ett märke för livet, men i pannan? Det känns som övergrepp för mig.
  • passionsblomman

    Ja, du ser ju själv! klart du saknas!


    Wingtear skrev 2008-11-15 20:46:02 följande:
    passionsblomman skrev 2008-11-15 17:06:18 följande:
    Värst vad alla verkar ha saknat mig.. pratar jag verkligen så mycket att det blir tomt utan mig?Jag kan faktiskt inte förstå hur dessa killar tänkte (eller inte tänkte, vilket nog är troligare), visst, jävlas och lägg exets namn på rumpan åt honom då, men i pannan? Vad du än lägger i pannan på någon kommer ju att synnas, lasertekniken är inte så bra ännu att den osynliggör en tatuering. Den behöver dessutom vara mer än 6 månader (enligt vad jag hört runt om i tatueringsvärlden) för bästa resultat. Detta är ju något som påverkar jobb, familj, alla runt omkring. Tänk om killen är bankir, advokat, säljare? Hur kul är det att gå omkring med "Lisa" intatuerat i pannan om din fru heter Emma? Eller ett namn överhuvudtaget, försök bli tagen på allvar...^Jag blev visst lite till mig igen Tatuering är något jag har VÄLDIGT starka åsikter om, visst jag har själv för min egen skull, det sjka vara genomtänkt, man ska vara över 18, man ska vara säker på att man kan leva med det efter att flugan passerat.
  • passionsblomman

    Jag kan ju inflika att hade det varit mannen i MITT liv som utsattes för detta...

    ...så hade de asen inte gått säkra NÅGONSTANS på den här planeten!!!
    Såvida de inte lyckats hitta Usamas grotta eller nåt. "You can run but you can´t hide"
    Det hade blivit ett skarpt läge, då ordet Bridezilla skulle fått en ny, och HELT annan innebörd.
    *vevar med armarna medans tänker mig bankandes vett i arma skallar*

  • passionsblomman

    Det tycker jag med!!!


    Wiggy skrev 2008-11-16 07:28:13 följande:
    Han borde ju polisanmälas för misshandel. Tror det skulle räknas som grov misshandel till och med.
  • passionsblomman

    Ja, du... jag vet inte iom orden "logik" och "svensexa" har visat sig passa särskilt bra ihop utifrån vad jag hört och sett under åren, tyvärr. (Snarare"panik" eller nå´t är nog vanligare.)
    Men man kan ju tycka att NÅGON måtta får det vara...

    fjutjur brajd skrev 2008-11-17 00:02:14 följande:


    Fast kan det inte helt enkelt ha varit så att killen som ringde till tatueraren där wingtear befann sig busringde! För mig känns det som den mest "logiska" förklaringen. Särskilt om det stämmer som någon skrev att detta förekommer i en film. Då kan de ju fått inspirationen därifrån att busringa. Och om det var så så har de ju lyckats!Hoppas verkligen att det bara var en busringning! Annars är det ju verkligen hemskt, måste ju vara brottsligt också.
  • passionsblomman
    Emmet99 skrev 2008-12-08 21:35:21 följande:
    =(Apropå genomtänkta tatueringar var jag så "klok" att jag var så försiktig med placeringen att ingen inklusive jag själv någonsin ser den (nästan) :P Ibland ser jag den om jag duschar och blir så rädd att jag hoppar högt för att jag tror den är en äcklig insekt som vill gnaga på min rumpa :D
    *Asgarvar*
Svar på tråden Svensexa/möhippa som ballat ur!