• Besservvisser

Sökfunktion

Varför och varför och varför är sökfunktionen så helkass?

Har BT någon förklaring? Eller bara bortförklaringar, som vanligt....

• Svar på tråden Sökfunktion
  • Besservvisser

Grrrr....

Jag sökte ett företag och det kom bara trådar från 2004 och sådant skit. Jag VET att jag läste om detta företag för någon dag sedan i en tråd och jag ville läsa mer om det.

Men näääääää......

• fitforfight

Ja den e riktigt ,riktigt dålig!

• Telemarkgrrl

Prova med Google istället. Sök på företaget du letar efter och lägg till site:www.brollopstorget.se så letar Google bara här på BT.

• Hammerman

Sökning samt citatfunktion är något det här forumgränssnittet hanterar väldigt, väldigt dåligt.

• Lissdaniels

besservvisser
    Du får i alla fall upp något jag kan inte ens få upp något genom sökfunktionen fast jag vet att jag läste en tråd om det ganska nyligen.

• passionsblomman

Instämmer med er andra. Dessutom blir jag "utslängd" strax efter midnatt (kanske någon högre makt som tycker att jag ska ta mig samman och lägga mig...)
    Då står det "ett allvarligt databasfel uppstod..."
    Ngn annan eller bara jag som råkar ut för det?

• Hammerman

passionsblomman skrev 2008-10-04 14:42:20 följande:

Instämmer med er andra. Dessutom blir jag "utslängd" strax efter midnatt (kanske någon högre makt som tycker att jag ska ta mig samman och lägga mig...)Då står det "ett allvarligt databasfel uppstod..."Ngn annan eller bara jag som råkar ut för det?
    Det där händer mellan 00.00 och 00.30 varje natt har jag för mig. Något slags underhåll av forumet skulle jag tro. Förvisso underligt, har aldrig stött på det på något annat forum.
  • JuP

Det jag retar mig mest på när man söker är att man får upp massa trådar där det ställs en fråga och sen inte finns några svar.

Känns nästan som att sökfunktionen skulle tas bort. För som den fungerar i dagsläget är den värdelös!

• Besservvisser

Gah. Så skönt att veta är det inte är jag som är efterbliven, utan själva BT.

Den har varit kass länge. Varför ordnar inte BT en ordentlig sökfunktion till sina medlemmar?

Svar på tråden Sökfunktion