Bröllop 4 juli 2009
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Blivande skärgårdsbrud, var ska ni gifta er, vilken lokal?
Vi kommer också att gifta oss i skärgården, (yttre skärgården i alla fall) på Nynäs Havsbad.
Så hur långt har alla kommit i planeringen? Någon mer som redan har börjat lägga överdrivet med tid på bröllopsplanering ;)?
young love, vi skall vara i den västkustska skärgården :) var meningen att vi skulle vara i lysekil (där av namnet) men nu blir det lite längre in, alltså i Uddevalla, men ändå precis bredvid havet :)
alla runt omkring tycker väll att jag är ltie väl tidig med allt men är man inte framme får man inte som man vill :)
har fixat kyrka, lokal, ev band, färg tema, bestman, ev. tärna och funderar på uppläget för inbjudningskorten.... och kollar för fullt efter klänning men inte provat någon än..
Jag har beslutsångest!! Hade hittat en klänning som jag gillade, men nu när jag råkade halka in på en annan sida med brudklänningar så hittade jag en till som jag verkligen gillade!!!
Min sambo gillade den jag hittade sist mest!! Han har fått se på nätet men kommer inte få veta vilken jag beställer förrän den stora dagen!!!
Är båda klänningarna lika bra för dig, så tycker jag deffinitivt att du skall välja den som din blivande röstade på det behöver han ju som sagt inte få reda på förrän på den stora dagen :)
Hur går det för er allihopa???
Själv har det gått framåt!
Detta är klart:
* Lokal (inkl mat, dukning, städning osv osv)
* Kyrka
* Brudklänning (köpt på rea)
* Skor (även de köpt på rea)
* Gästlista
* Toastmaster, tärna, bestman sagt ja
* Bröllopsnatten bokat
* Fotograf
* Buketterna har min vän fått fria händer att ordna
* Band att spela på festen är klart
Detta håller vi på med nu:
* Inbjudningskorten (mkt jobb, men kul)
* Kollar upp dekorationer
* Ska boka möte med kocken för att gå igenom olika menynförslag
* Ska boka möte om tårtan (ska boka möte i jan)
* Väntar på svar ifrån frisören om hon kan (hon vill men bor 70 mil bort, mina hemtrakter) Har prel bokat en annan frisör.
Vi ska försöka göra så mkt som möjligt nu under vintern då min sambo jobbar mkt from mars/april - okt/nov!!!
4/7 är min och min käres dag också!
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Var ska ni gifta er??
Vi ska ocksa gifta oss den 4 Juli i Dalarna! Kul att hora fran sa manga 4 Juli brudar:)
Vart har ni tankt att aka pa brollopsresa?
Åhh, en till i Skåne!! Var nånstans mer exakt??
Själva gifter vi oss i Skanör!!! Längtar till våran stora dag!!