Alla Hjärtans dag 2009
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
"gamla" tråden är avstängd, så vi får väl fortsätta här!
Hur går det tjejer??
Lokalen bokad?
Klänningen fixad?
Vigselförättaren vidtalad?
Menyn bestämd?
I skrivandets stund är det 4 mån och 9 dagar kvar......
Idag har vi bestämt oss för vilken ring jag ska ha =)=)=)
Ska iväg i slutet på veckan och lämna in guldet som ska omarbetas... Blir såååå fint =)=)
Valentine84: Jag har oxå varit in å beställt min vigselring idag. Vi hade ju iofs redan bestämt detta då när vi valde förlovningsringar. MEN det kändes häftigt iaf! Längtar tills den dagen jag får 2 ringar på mitt finger
Hur går planerna för er annars då brudar?? Jag fick hem min caketopper idag, valde bruden som drar brudgummen i kragen(han sitter ner). Tyckte den var störtskön..
Har ni bilder på era beställda ringar?
Vinterbrud: Japp, klart jag har Kolla mitt galleri!
Jättefina!
Nu har även jag lagt lite bilder =)
Prommis: Jag vet inte riktigt hur det är när ni åker så långt efter men jag tror att han kan ändra namnet som resan är beställd i eller rent av att han kan åka i sitt gamla namn med sitt gamla pass om ni bara tar med er papper på det namnbyte som har skett.
Vinterbrud090214: jag ska ordna en bild, har min ring här hemma så ska bara ta fram den o fotografera den :) *längtar*
Oooo, jag glömde fråga... har ni andra talat med vigselförrättaren än o gått igenom hur ni vill ha det med musik o sv? Vi har INTE gjort det men det känns som att det är dax snart...