Alla Hjärtans dag 2009
Nej men du skojar!!!!!! Vårat färgtema är vitt, rött och silver!! Du och jag måste byta ideér med varann
Nej men du skojar!!!!!! Vårat färgtema är vitt, rött och silver!! Du och jag måste byta ideér med varann
Haha!! Jag tror att vi har mer gemensamt än bröllopsdagen här!! Men då är ju vitt, rött och silver ganska givet på just denna dag, inte sant
Så alltså.. Hur ska ni dekorera borden!
Vi tänkte inte skicka ut förrän i början av december men namnändringen på barnen (efternamnet) gick tokfort så vi har redan skickat ut inbjudningarna.. Ville ju att folk skulle bli överraskade och inte få reda på det från en (snart) 6 åring som stolt berättar för alla att han bytt namn Lite snopet känns det att barnen redan bytt namn. Ville ju att det skulle ske lite närmare bröllopet. Mitt fel.. Trodde att det skulle ta mycket längre tid (brukar ju göra det för myndigheter och pappersjobb!)
Då borde man göra en namnändring tror jag.. Beställde mina papper från skatteverker samtidigt som hindersprövning så dom finns där
Jag har de berömda vita lakanen från Ikea som "grundduk" Sedan har jag klippt till silverpaneler som ska ligga i mitten rätt över bordet på längden. På det har jag sedan små vita blockljus men klara ljushållare (oxå från Ikea). Runt ljusen tänkte jag lägga röd "hjärtkonfetti". Har inte provdukat än men känner mig inte nöjd.. Det fattas något! Tänkte ha röda vikta servetter.. Nu funderar jag på att ställa vinglas upp och ner och lägga en röd blomma under själva kupan och ett värmeljus på undersidan av foten. Det skulle då hamna mellan blockljusen.. Blir det för mycket ljus? Ska vi satsa på bara blommor istället? I så fall vilka blommor? Har hört att många tänker ha murgröna på sina bord.. Någon som vet vad det kostar??
Var inne på att ha röda paneler från början ja med.. Men... Nu fick jag beslutsångest!! Ditt förslag låter mycket finare än mitt! ( en typisk brud i kris?)
Ja det blir absolut en varmare ton... Usch, nu börjat jag ångra mig ju.. Det har jag inte råd med Hur kan man göra det lite varmare med silverlöpare?
Ideérna sugs in. Ska försöka komma iväg till Ikea någonting framöver med tärnan
Vi skickade in för hinderprövning så fort vi kunde Så nu kommer han inte undan
Va!! Vad!! Vad är det som har hänt!!