• Danninella

- 5 kg

Jag har också kommit igång efter en lite längre paus. Jag har dock som tur är inte gått upp så mycket utan mest stått still. Vill dock komma igång ordentligt. TYvärr är ju uppstarten jobbigast.

Mitt mål är att gå ner lite i fettprocent. Vikten får komma i andra hand. Det är ganska skönt att väga sig på en våg som delar upp det lite. Man ser andra resultat. Men några kilo borde man ju fixa till nästa sommar.

Hejja alla er andra som också kämpar!

• Danninella

Kom iväg till gymmet i morse och körde en halvtimme på löpbandet. Känns bra!

Maliinka: Jag väger mig hos en Hälsocoach (!?) som har en specialvåg kallad Tanita-våg. Den räknar ut hur mycket muskelmassa, vatten, fett och fettfri massa man har i kroppen. För mig är det enda sättet, för med en vanlig kilo-våg blir det bara knas. Kan ha dragit på mig 1 kilo vatten sen förra vägningen, vilket gör att resultatet inte ser bra ut, fast jag kanske har gått ner 0,5 kilo i fett.

Gjorde supergoda pannkakor igår också. Det var bara 1 msk fruktsocker på 3 pannkakor!

• Danninella

Hvidbrud: Var hittar man torkade tranbär? Älskar såna, men har inte hittat dem någonstans. De verkar bara finnas i blandning med en massa annat :(

Tränade i morse, vilket var bra. Dock så åt jag en massa bröd till fredagsfikat. Mindre bra...

Svar på tråden - 5 kg