• chamor

- 5 kg

Känner mig duktig.. Åt ganska bra igår och inga sötsaker mer än lite glass mest för att gubben så gärna ville ha. Åt istället melon med lite riven cocos på och lite slingsalt. Mums!

• chamor
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 08:25:19 följande:
    Chamor: Du ska känna dig duktig!! Är det verkligen gott med salt på melon?! Måste prova ngn gång!
    Jag har galia eller nätmelon och ibland smakar de inte så bra Men med lite kokos och salt som förhöjer smaken tycker jag det känns ganska gott även om Melonen inte är så god i sig alltid.. Älskar sånt gourmetsalt (lagoma mängder så klart). Kokos ska ju vara så nyttigt också så bara att köra
  • chamor

Åh en galopp på stranden lät RIKTIGT underbart ju!

• chamor

Skäms.. De blev glass igår igen.. lite mer denna gången dessutom.. Aja baja... Biter mig själv i svansen

• chamor

Jag är också sockerberoende i perioder men nu har det varit ganska lätt att bryta.. Bara godiset försvinner och man äter andra alternativ går det ganska bra. Lite riktigt mörkchoklad finns alltid hemma och russin..

• chamor
    PennyJenny skrev 2008-10-09 16:51:32 följande:
    Russin sägs vara riktigt hemska i sin påverkan av blodsockret och får det att åka berg-o-dalbanan riktigt ordentligt. Något jag själv känner av för russin får mig något så grymt sugen på sött att jag har sluta äta dem. Jag sätter lugnt i mig en påse och det är ganska många kalorier i dem. Så det kan vara klokt att vara lite försiktig med dem och uppmärksam på hur man reagerar om man är känslig för socker.
    SÅÅÅ goda tycker inte jag de är Max 10 sen är det bra.. Det hjälper mig för stunden iaf att stoppa nåt i munnen medan jag lagar riktig mat men alla är ju olika. Märker inte av "socker-berg-o-dal-banor" heller så som sagt så funkar det för mig
  • chamor

Mmm

PennyJenny skrev 2008-10-10 09:03:31 följande:
    Lyllos dig! För jag älskar gula russin och jag känner verkligen av berg-o-dalbanan. Men det är ju bra att de funkar för dig.
    Men kanske lite inbillning också jag vet inte.. Men russin är gott. Men tröttna ganska fort
  • chamor

Jag ska också mysa men jag har myst och ätit godsaker hela veckan.. Inget godis dock så jag måste under en övergångsperiod ha andra bättre alternativ innan jag slutar helt.. Skyller på de iaf

• chamor

Jag försöker också göda samtidigt som jag vill få bukt med den lilla lilla kulan Men han behöver snarare träna för han är totalt otränad och lite tanig

• chamor
    Godisråttan skrev 2008-10-13 13:03:38 följande:
    Har värsta ångesten! Har ätit massor av skräpmat och godis!!!!Är tiden innan "tantbesök" och jag blir som galen...Choklad i massor!Vad göra?
    Köp en "citronflaska" och smutta på den. Sockersuget försvinner garanterat
  • chamor
    MulleNuh skrev 2008-10-14 07:59:33 följande:
    Hej alla duktiga!!! Va bra ni är som tränar och rör på er!Jag bara bantar för tillfället. Vill bli av med överflödigt fett och sen tighta till mig lite! Det går superbra!! Har på 1 månad gått ner 6-7 kilo.
    oj! Vad har du gjort?
Svar på tråden - 5 kg