- 5 kg
Känner mig duktig.. Åt ganska bra igår och inga sötsaker mer än lite glass mest för att gubben så gärna ville ha. Åt istället melon med lite riven cocos på och lite slingsalt. Mums!
Känner mig duktig.. Åt ganska bra igår och inga sötsaker mer än lite glass mest för att gubben så gärna ville ha. Åt istället melon med lite riven cocos på och lite slingsalt. Mums!
Åh en galopp på stranden lät RIKTIGT underbart ju!
Skäms.. De blev glass igår igen.. lite mer denna gången dessutom.. Aja baja... Biter mig själv i svansen
Jag är också sockerberoende i perioder men nu har det varit ganska lätt att bryta.. Bara godiset försvinner och man äter andra alternativ går det ganska bra. Lite riktigt mörkchoklad finns alltid hemma och russin..
Mmm
Jag ska också mysa men jag har myst och ätit godsaker hela veckan.. Inget godis dock så jag måste under en övergångsperiod ha andra bättre alternativ innan jag slutar helt.. Skyller på de iaf
VERY bad eating this weekend
Jag försöker också göda samtidigt som jag vill få bukt med den lilla lilla kulan Men han behöver snarare träna för han är totalt otränad och lite tanig