- 5 kg
Här går det sådär..Har värsta ångesten för fredagens invägning, borde verkligen göra något drastiskt, som att köra resten av veckan på proteindrinkar eller liknande..Avskyr att misslyckas!
Här går det sådär..Har värsta ångesten för fredagens invägning, borde verkligen göra något drastiskt, som att köra resten av veckan på proteindrinkar eller liknande..Avskyr att misslyckas!
Åt INTE kexchoklad i sängen igår!Bra va?! (åt dock tidigare på dagen) Nu jäklar!
Ska träna idag! Och göra läpparna(endast överläpp) på fredag, det blir bra för då kan jag inte äta lika bra hehe
Äter smörgås varje dag, kan verkligen inte sluta med det..Någon som har nyttigt recept? Jag går alltid till vårt bageri på mornarna och köper färska russinfrallor när jag är på powerwalken med dogzen! Mmmm så gott!
Tänkte göra indisk middag ikväll. Jättegott om man tar kål, morötter, lök, paprika mm och sätter in i ugnen och äter till tandoorikycklingen!
Maliinka
Tack! Det låter jättegott!
Invägning idag tjejjer!!!!
Tyvärr är det + - noll för mig... 67kg
Har värsta ångesten! Har ätit massor av skräpmat och godis!!!!Är tiden innan "tantbesök" och jag blir som galen...Choklad i massor!Vad göra?
Igår kväll gick det lite bättre än på jobbet under dagen Åt en grapefrukt och en proteindrink så det var hyffsat! Nu ska jag försöka vara lika duktig idag Köpt ett nytt proteinpulver med hallonsmak som är supergott!
Jag körde wasa sport med dijonsenap och kalkon igår som kvällsmat. Helt ok!
Usch min helg har varit fruktansvaärd!!!!Massor av godis, vin och skräpmat!! Nu kör jag proteindrink!
jag kommer ej väga mig idag då jag har varit på Ledarkonferens och ätit konstant i tre dagar(och druckit) Jag kör igång med viktväktarna på måndag och då väger jag mig där och på fredagar med er.
På måndag börjar jag med Viktväktarna! Någon som har erfarenheter att dela med sig?