• MulleNuh

- 5 kg

Hej alla duktiga!!! Va bra ni är som tränar och rör på er!
    Jag bara bantar för tillfället. Vill bli av med överflödigt fett och sen tighta till mig lite!

Det går superbra!! Har på 1 månad gått ner 6-7 kilo.

• MulleNuh

Jag kör på nutrilette. Körde först hårt 1 vecka. Sen åt som vanligt i 2 veckor för att se om jag behöll vikten. Och nu börjat HÅRT igen.

chamor skrev 2008-10-14 08:08:37 följande:
    oj! Vad har du gjort?
  • MulleNuh

I morse stod mn våg på 72,3.
    Så nu har jag gått ner totalt 28 kilo.

• MulleNuh
    Tack.

Det har tagit ganska lång tid ändå, men jag kämpade inte så hårt i början. Dotter är 6 månader. Så lite drygt ett halvår har det tagit.
  • MulleNuh

joo kanske.. Ska försöka sakta ner lite nu tror jag. Det mesta har ju försvunnit nu sista 1,5 månaden.

• MulleNuh

Nutrilette bara. Eller nu äter jag annat också. Och mindre portioner.

• MulleNuh

haha jaaaa jag vet.. Jag sa igår att jag fattar inte hur jag lyckats, för god mat är det absolut BÄSTA jag vet..
    Nalle Puh 40 skrev 2008-10-21 11:20:10 följande:

Tror felet hos mig ligger i att jag äter för mycket mat men det är ju så gott...
  • MulleNuh
    Låter bra.. Nä jag ska inte gå ner så mycket mer heller.. Ca 3-4 till kanske..
    Hur mycket väger du och hur lång är du?

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-21 11:24:13 följande:
    Som tur är så är det inte många kilo jag vill gå ner (ca 3-5) för jag ÄLSKAR all god mat som finns
  • MulleNuh

Undrar om man nu vågar beställa sin klänning?! Jag kommer nog gå ner kanske 3 kilo till.. Eller ska man vänta?!

• MulleNuh

Nä det var det jag tänkte! Wohoo då kör jag hårt!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-23 09:32:16 följande:
    Har du snörning i ryggen så är det nog inga problem!
  • MulleNuh

asg! hahaha..

En vallack. Det var lite kul. Jag har prutthumor!

Hvidbrud skrev 2008-10-23 15:44:34 följande:
    En vallack har liksom ett tomrum, som det blir pruttljud ur ibland när de travar... hihi
  • MulleNuh

Usch igår var INTE en nutrilettedag om man säger så. Åt en kräftsoppa med massa cremefrais i och så några bitar vitlöksbröd till. Och sen blev det chips och choklad till hockeyn!

• MulleNuh

jaha och jag har nyss ätit en stor köttbit med pommes och bea!

Svar på tråden - 5 kg