• Zsarah

    Jag söker dej som har/hade dina inbjudningar i ditt galleri

    Jag söker efter en medlem som hade sina inbjudningar i sitt galleri, inbjudan var med flera sidor och flikar längst ner med olika kategorier.
    Vet du vem jag menar eller har du sett någon som har något liknande? Jag har fått bilder på en medlems inbjudan så jag menade ha något liknane i grunden men sen ville jag ha med mera information och tyckte medlem ? idé var bra..

  • Svar på tråden Jag söker dej som har/hade dina inbjudningar i ditt galleri
  • Äntligen är det min tur

    Kanske det va mina????



    Det ligger bara ett fåtalbilder sist i galleriet.

  • Zsarah

    Jaa exakt så var det jag menade, det måste ha varit dina jag tänkte på de är super fina har du flera bilder på dom? tänkte om du kan skicka till mej så att jag kan få låna lite till inspiration till våra inbjudningar?

  • Äntligen är det min tur

    Ja det har jag.... men jag sitter o jobbar nu. ge mig din mail så kan jag skicka.

    Vad vill du ha? Allt e gjort o word. Sen finns det ju bilder när de är färdiga också...

  • Zsarah

    Kan du skicka flera bilder där de är färdiga och det som du har i word, om inte det blir för problematiskt?
    Än en gång jätte fina inbjudnigskort!

    jaa, email adressen.. sara.nyberg1@hotmail.com

  • Äntligen är det min tur

    Japp. Jag fixar det. Om du lovar att jag får se hur de blev !!

  • svartvitabruden

    Ge mig med? Älskar dina kort och måste få mina gjorda Ge mig alla mallar och allt och jag dyrker dina fötter en tid sen

    caroline@okwebhotel.se

  • Äntligen är det min tur

    Tack. ja det e måååååånga timmars jobb som ligger bakom kan jag säga.....

    Hahaha ja ok. Fixar det sen.


    svartvitabruden skrev 2008-10-07 12:18:35 följande:
    Ge mig med? Älskar dina kort och måste få mina gjorda Ge mig alla mallar och allt och jag dyrker dina fötter en tid sen caroline@okwebhotel.se
  • Zsarah

    Äntligen är det min tur skrev 2008-10-07 12:07:27 följande:


    Japp. Jag fixar det. Om du lovar att jag får se hur de blev !!
    Japp lovar, men tror inte de blir lika fina och många sidor som dina, utan 1-2 extra sidor men vill ändå låna den fina iden och det den där fickan/kuvert liknande:)
  • Äntligen är det min tur

    Så nu har ni mail!!!

    Lycka till!!!

  • CoJ

    Hej,

    Även jag blev jätteinspirerad av dina inbjudningskort. De var otroligt fina!!

    Om du har ork får du gärna skicka mail till mig med. Självklart lovar jag att visa hur min inbjudan blir i slutändan - det kanske alltid kan ge lite inspiration tillbaks inför framtiden.

    Hälsningar Jenny
    tarndal@hotmail.com

  • mussi10

    Hej

    Otroligt fina inbjudninskort. Du får gärna maila till mig också om du vill :)

    Ha det så bra

    Hälsningar

    Marie :)

  • 10 06 06

    OM du har tid och lust får du jätte gärna maila mig med Och som alla andra fr du självklart se resultatet sedan...om jag lyckas få ihop det vill säga...
    sarianne1@hotmail.com

  • Silla69

    Någon kanske vill meja mig det med?

    Hoppas och ber snällt.

    Kramar Silla

  • Silla69

    silla_l@yahoo.com
    Glömde ju adressen. Hopaps någon vill skicka.
    Tack på förhand.


    Silla69 skrev 2008-10-18 22:10:21 följande:
    Någon kanske vill meja mig det med?Hoppas och ber snällt.Kramar Silla
  • Sommarpar

    hej!!
    dom är verkligen kanonfina!!!
    hoppas någon har lust att skicka dom till mig med ;0)

    therander@hotmail.com

    tack på förhand!!
    (självklart lägger jag ut det klara resultatet!!!

  • aalexandra

    Hittade hit jag också och det var de vackraste inbjudningskot jag sett. Har någon av er som fått mallen möjligtvis lust att maila den till mig?
    Min adress är alexandragadd@hotmail.com

    Tack på förhand
    /Alexandra

Svar på tråden Jag söker dej som har/hade dina inbjudningar i ditt galleri