Äntligen fredag del 15
Ojdå Janos jag får lov att gatulera till detta stora jämna nummer
Jag får väl lov att klämma nästa då?
Ojdå Janos jag får lov att gatulera till detta stora jämna nummer
Jag får väl lov att klämma nästa då?
hmmm Rystall du var ju jättesnygg på bilderna Väldigt gul... Skönt att det gått hyfsat bra också.
Föresten har jag nytt inlägg i bloggen. Jag har spanat in ett så himla snyggt klinker till köket. Givetvis helt onödigt att köpa och om vi nu (mot förmodan) skulle köpa det så måste det gamla tas bort, nytt underlag läggas osv... Till det kommer det fanatiskt fina priset av 1200 pengar per kvadraten... fast jag kanske får det fr mindre om jag pratar snällt med någon kompis, men det skulle ändå vara snordyrt. Tur att vi bara behöver knappt 4 kvadratmeter.
hmmm harkel nu tänker jag vara lite snuskig om ni tycker att jag är oanständig så får ni blunda eller låta bli att titta
Jag fick nyligen en länk mailad till mig med titeln "När man tror att man har sett allt"www.popgive.com/2008/10/shower-power-gives-you-extra-traction.html
Aha är det så man ska göra??? Vad fiffigt *blink*
oops här är länken igen www.popgive.com/2008/10/shower-power-gives-you-extra-traction.html
Hej hej MC
Jag tackar för hånglet, känns mycket bättre nu. Vad gäller länkarna så måste jag säga att den där svarta gummigrunkan nog är det mest onödig gadget jag sett på mycket mycket länge men jag fick mig ett gott fniss och det behövde jag. Annars kan jag fortfarande rekommendera Rate my turban, definitivt bättre än tetris när man har lite dötid att förgylla livet med
Näpp, nu ska jag måla lite.
Jaha... somliga tycker att jag är konstig som diggar att röra ihop färg och leta hussvamp... att gilla bukoperationer kvalar det möjligen in i samma liga?
Äntligen lördag
Igår var jag på knökfullt Gekås... VI ÖVERLEVDE! oj oj, jag brukar ju bara åka förbi där när jag ändå är i närheten, då kan man ju välja att inte gå in om där är för mycket folk plus att framemot eftermiddagen brukar det bli lite mer tomt på folk. Så var det inte igår, vi var som packade sillar. Jisch och så hade jag ju kört en bit så det var ju bara att bita ihop och shoppa Jag väninnan och våra två barn. Barnen var tack och lov väldigt snälla. Annars hade ju blivit katastrof.... och min tös brukar knappast vara särskilt snäll i affärer.
Ok ÄPV lycka till och glöm inte att knuffas i gångarna !!