Äntligen fredag del 15
Ha, julaftonsfrukost på skinksmörgås och lussebullar!!!
Ha, julaftonsfrukost på skinksmörgås och lussebullar!!!
Kram till cm!
Du har så rätt janos! Äntligen fredag!
Medan maken o jag har drällt runt o funderat på nya vardagsrumsgardiner - de gamla håller verkligen på att falla ihop! Men enas om nåt nytt lyckas vi ju inte...
Så har jag köpt en halv mysdress o lite underkläder. Till mig. Maken är toksnål på kläder till sig själv.
Håller med janos, är stort fan av er äpv! Jag beundrar dig/er verkligen.
Själv trodde jag lite i början på veckan att jag kunde vara med barn, men det var falskt alarm.
defintivt förvirrande - o nej ett försök var det inte, men slarvar gör vi ju en del. Ovälkommet vore det inte men inte heller planerat. Typ. *förvirrad, ja*
Jo det är ju typ det vi räknar med genom att slarva alltmer. Steget till att planera aktiva försök känns fortfarande långt, men slarva lite är helt ok - och blir det så blir det. Annars får vi väl planera lite mer så småningom. Under tiden virrar jag vidare på nya knasigheter i världen och skulle det slå till så vore det som sagt inte ovälkommet bara oväntat. Och då skulle vi få planera för det då.
äpv: Ta till dig!
För egen del vet jag inte vad jag "hoppas" på - mer att nån ska hända på jobbet tror jag, än så länge... just nu när jag varit ledig är jag dessutom rätt mkt hobbyalkis...
Jag är antagligen i Stockholm i början av april nästa gång...
hej gable!!!
stackars E - hade öronbesvär jämt i tonåren o det var vidrigt...
jo att vi får satsa på ett ooups har jag ju alltid hävdat - det ska ju bli möjligt också bara