Äntligen fredag del 15
Gable låter inte kul med infektion i halsen! Jobbigt! ... och att inte hångla är ju öken
Gable låter inte kul med infektion i halsen! Jobbigt! ... och att inte hångla är ju öken
anne på grönkulla skrev 2008-10-15 07:06:59 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-10-15 13:09:28 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-10-15 13:18:05 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-10-22 07:29:01 följande:
ojdå... nämen Anne då ska jag sluta vara avis... har du det stressigt?
Ja imorgon är det fredag... men idag är det torsdag hela långa dagen... boooring! Fast jag sitter o pluggar. Försöker se om jag kan lära mig skriva bättre.
oki ÄPV. Då kniper jag tårna för att det ska gå bra för dig... så får vi se om tår funkar bättre än tummar
Janos inte lätt när man inte får avlastning!!!! Man måste få vila någon gång annars kan man ju knäcka sig.
Vad gäller plugg Janos så behövs det. Jag har skaffata en stor fet bok om bokföring bl.a. så .... en hint om vad jag tänker göra just nu känns det som om jag faktiskt begriper hur man ska göra... bokföring alltså...
oj oj oj... ja det var lääänge sedan jag skickade mina inbjudningar. Typ 3.5 år sedan...
Idag har jag GÖTTAT mig med sällskap med en människa som är lika NÖRDIG som jag själv !!! Har haft trevligt hela långa dagen och bara frossat i inredningsplaner, parkarkitektur, ritat badrum som får lova att kosta massor, frossat möbeltyger m.m. m.m. Det här behövde jag!
tittut!!
JAg är vaken, men ska faktistk nalla mig tillbaks till sängen igen. *soooooova* *snark*