Äntligen fredag del 15
apg det går nog lika bra det, godis som godis
apg det går nog lika bra det, godis som godis
jag tror absolut att det funkar, det kommer att bli så bra så
faxar över en låda polkisar direkt till Esonda så du inte välter granen, det är inte internationella granvältardagen än.
Snart kommer tomten, snart kommer tomten, tamtatamtadaaaa!
God Jul alla fredisar
*vinkar till apg* redan medvetslös? Hur ska det gå imorgon då
fullt ös då?
Jag är oxå här ... du hittar mig någonstans mellan det röda papperet med tomtar på och det blåa med snöstjärnor ... hohoho!
Det blev hyfsat till slut men jag tror aldrig jag varit så trött någon gång tidigare. Nu sitter jag i soffan och surfar ... och inte beror det på att tomten kom med en bärbar soffa
Nu ska här dricka kaffe, det hann jag inte igår och frukosten serverades inte förrän halv fem igår. På eftermiddagen. Vilken katastrofdag.
En kram tillbaka till apg
Nu ska jag försöka installera skype, få se om man kan skajpa utan hörlurar ... spännande
Skriver på en ny bok, den ska heta "Cm:s hörlurslösa äventyr i soffan"
Men Gable ... det var ju det tomten INTE kom med ...
mc du vinner överlägset ... wow en soffa med kamera och automatisk uppdatering typ serious piffing time, kuddarna fluffas till var tionde minut.
Fy klåån vilka tekniska framsteg så här i depressionstider
Äntligen internet. Sällsynt opålitlig uppkoppling Här får man en finfin soffsurfare och då tycker internet att jag har surfat slut på min andel. Är det verkligen rättvist
Här är fullt fart i köket, jag har anlitat personal. Det blir lite fest på nyårsafton ... här kommer några ledtrådar
jag har tårtor att baka
jag återkommer till mitt arbete någon gång efter 50
Har ni vägarna förbi är ni hejdlöst välkomna!
mc, tid det finns det oceaner av ... det gäller bara att känna lukten av saltvatten
janos