Äntligen fredag del 15
Jo förkyld o deppad. En fantastiskt "vinnande" kombo
Jo förkyld o deppad. En fantastiskt "vinnande" kombo
Jo, jag sitter här med ett glas vitt vin. Billigt lådvin iofs men det funkar. Choklad låter gott, tror dock inte jag har någon i skåpen... fast det går ju att mumsa Oboy... eller?? Film... jag kommer nog somna ifrån.
Näpp, det blir vitt vin o datorspel. Blir nog ok det också.
KRAM!
anne på grönkulla skrev 2008-11-19 06:12:25 följande:
Äntligen FREDAG !!!
KRAM o Hångel !!!!
hmm julkalender?? den hade jag glömt av Tror min dotter är för liten för att följa detta året så det kanske inte gör något att vi glömde ?
MC jag har handlat alla julklappar nu. Fattas eventuellt till makens familj som kommer hit på julafton. Jag har röstat för att inte ha vuxenklappar alls, men svägerskan vill att vi ska lotta ut klappar mellan oss vuxna. Alltså att vi ska köpa en var och sedan ta lott på vilken vi får. Tycker det är lite halvt onödigt, men vi får se vad de andra tycker. Jag har ju gjort chokladtryfflar som klapp förr.... tror kanhända det är dem de vill åt
ÄPV jag håller tummar o tår för er!!
Hej hej
Gable det var länge sedan sist!!! *viftar på svansen och vinkar*
Svårmödrar är som vanligt ett kapitel för sig. De är så förbenat svåra att ta itu med för man måste ju vara rak på sak och sådant brukar ställa till med en hel del familjemässigt. Är man alltså det minsta finskänslig så brukar man tappa de chanser man har till att säga till på skarpen tycker jag.
Jag skulle också vilja fika! Får göra det i cajbersäjset i stället *ställer fram vattenkokaren och pulverkaffet* Någon som vill ha?
Julkort orkar jag inte skicka i år.
Jag och tösen har förkylning idag. Tösen klarade av att vara helt jättegnällig nästan hela natten också. Jag tror hon hade ont i kroppen av febern. Hursomhelst fick jag inte många minuter sömn eftersom maken varit sjuk dagen innan och verkligen behövde sova. Resultat... idag är det jag som har feber Maken däremot drog till jobbet i morse... försökte lura mig till att tro att han blivit frisk över natten... han är VANSINNIGT dålig på att vara sjuk den karln!