Äntligen fredag del 15
Detta blir mitt inlägg nr: 479 *fniss*
Beror ju å andra sidan på att jag behövde byta alias när fl bytte stil
Detta blir mitt inlägg nr: 479 *fniss*
Beror ju å andra sidan på att jag behövde byta alias när fl bytte stil
*vinkar till alla som vill ha vink*
Här finns gott om flunsa.... nån som vill ha?? Ett litet frustrerat flickbarn med snorig näsa dålig aptit och alldeles otämjd vilja kan bortlånas minst två dagar
Här snöar det också Började igår men såg först ut som om det skulle smälta bort. Idag snöar det än mera så med lite tur kan vi pälsa på tösen rejält i eftermiddag och åtminstone ge henne en liten åktur i snön. Nu har hon varit sjuk i exakt en vecka. Hon är bättre men vi måste nog vara väldigt varsamma ett bra tag till.
Här snöar det fortfarande. Anne om du skyndar dig kanske det finns kvar litegranna snö... statisktiken talar ju tyvärr emot en vit jul... men man vet ju aldrig detta året kanske blir annorlunda. Å andra sidan kommer du befinna dig på nordligare breddgrader än jag själv på självaste aftonen
MC vad ska du meddela kungen? Min svägerskas barn fick besök av kung o drottning på deras dagis några månader sedan... de var besvikna... kungen o drottningen såg inte alls ut som de trodde... ingen krona och inga vackra kläder Pojken trodde åtminstone kungen skulle ha en cape
anne på grönkulla skrev 2008-12-12 17:02:38 följande:
hi hi Grattis ÄPV
Har också virkat korvar med fingrarna. Var väldigt många år sedan.... har för mig att jag tröttnade och gjorde en korvvirkare av en trådrulle med spikar i ena änden... då gick det dubbelt så snabbt att skapa virkkorvar Kommer inte ihåg vad man gjorde av dem sedan dock.... måste ju legat o skräpat i någon påse.
Gästspel i Glamouren *drömmer* Näää jag är inte alls avis...
För övrigt så mår jag tjuvtjockt och kan inte sova. Knaprar medicin som ger all världens biverkningar. Just nu är jag prickig i ansiktet.
nämen Anne .... får inte du heller sova?
Jag tog sovmorgon istället. till slut somnade jag ju och så är maken hemma och kunde ta hand om dottern på morgonen. Jag krälade upp ur sängen vid tiotiden.... tror jag ska ta ett pass till där strax.
Ha det gott flickor!
Jag håller tummar o tår för dig ÄPV !!
Janos jag har helt stressat av inför julen .... tror jag åtminstone.... Den får bli som den blir i år. Julklappandet är iallafall klart sedan länge och nu är det matlagandet som ska planeras men det gör jag och maken tillsammans och städningen är ju någon vecka kvar innan jag behöver oroa mig över
hej hej
ÄPV vi vet att vi är favoriter ... givetvis
Idag har jag haft en riktigt skitdag! Ändå har jag fått lite nyttigeheter gjort... men också alldeles för många motgångar. Började ju inte så bra heller när jag öppnade gårdagens post och insåg att vi har körförbud på vår andrabil. Vi har glömt besiktning. Och jag mitt dumma tröga nöt... insåg inte att bilen kanske inte var besiktigad när jag betalade påminnelseavgiften för bortglömd besiktning borde ju liksom ringt några varningsklockor då eller ???? men näää INTE
Ja ja.... i morgon är en annan dag. Hoppas vid gud och belevat folk att den blir betydligt bättre än denna
Äntligen fredag
anne på grönkulla skrev 2008-12-19 12:41:20 följande: