Inlägg från: lillesessan |Visa alla inlägg
  • lillesessan

Isla de Margarita, Framtidsresor?

Har ni funderat på några andra ställen? Har varit på Isla och om ni skall dit så se till att ta en tur till fastlandet och besök Canaima Waterfalls samt Angel falls (världens högsta vattenfall) Och försök komma ut på en liten tur i orinocco floden. DET är VENEZUELA. Men Isla är skönt om ni bara vill koppla av och ta det lugnt. Väl värt ett besök, men kanske inget man åker tillbaka till. Hoppas ni hittar något bra. Fråga gärna så ska jag se om jag kan svara.

• lillesessan

Hej! Vi reste med www.fritidsresor.se, men tyvärr har dem inga resor dit på sommaren. Vi var där förra året (07)i Mars. Bra pris med all inklusive som är det största konceptet på alla öns hotell skulle jag tro. Varför vi inte skulle resa dit igen. Hmm jätte fin och helt underbar resa men det tack vare vår utflyckt till fastlandet. Själva ön har inte överdrivet mycket att erbjuda. Men det finns mängder med grejer man kan göra om man vill. Men mer att vi gjorde allt vi ville där och det finns inget mer att hämta nu. Som sagt GLÖM EJ FASTLANDET, vet inte var du bor men världskultur museet i Göteborg har en utställning ifrån Orinocco...

Svar på tråden Isla de Margarita, Framtidsresor?