Inlägg från: EmMa09 |Visa alla inlägg
  • EmMa09

Isla de Margarita, Framtidsresor?

Är det någon som har erfarenheter utav resebolaget Framtidsresor? Vi kommer att åka på bröllopsresa i juli månad, och vill gärna åka utanför europa, hittade då Framtidsresor som bl.a. har resor till Isla de Margarita. Är det någon som har några tips, idéer och erfarenheter?

• Svar på tråden Isla de Margarita, Framtidsresor?
  • EmMa09

Vilket flygbolag åkte ni med? Hur kommer det sig att du inte skulle vilja åka tillbaka dit? När var du där?
    Vi är framför allt ute efter att koppla av, men man vill ju även passa på att se så mycket som möjligt när man reser! Har varit mycket i Europa och 2 ggr i Thailand och vill nu prova på någonting nytt...får jag fråga vad ni betalade för er resa?

lillesessan skrev 2008-10-08 16:04:55 följande:
    Har ni funderat på några andra ställen? Har varit på Isla och om ni skall dit så se till att ta en tur till fastlandet och besök Canaima Waterfalls samt Angel falls (världens högsta vattenfall) Och försök komma ut på en liten tur i orinocco floden. DET är VENEZUELA. Men Isla är skönt om ni bara vill koppla av och ta det lugnt. Väl värt ett besök, men kanske inget man åker tillbaka till. Hoppas ni hittar något bra. Fråga gärna så ska jag se om jag kan svara.
  • EmMa09

Tack så mycket för era tips, vi ska kolla upp vad fritidsresor tar, och hoppas att de ha överkomliga priser! =)

Svar på tråden Isla de Margarita, Framtidsresor?