• passionsblomman

Nu får det vara nog!

En Passionsblommas bekännelse 1

Inatt drömde jag följande:

Jag sitter på Arbestförmedlingen(har blivit varslad, så det är inte en så konstig del av drömmen), tvingad ett gå en sk "jobbsökarkurs"
    Börjar fnissa åt ett av skämten i BT´s fantastiskt roliga trådar.
    Berättar den för bordsgrannen, som är en bekant sedan tidigare. Mittemot sitter en tjej som utbrister
    -Åh den vatråden var jag också i!!!Jag är **** (säger sitt "nick"
    -Men herregud! Är DET DU!!! Är det så du ser ut!!!(jätteglad)
    Föreläsaren har börjat hålla jobbkurs och blir ganska irriterad, eftersom vi rusat upp och kramat om varandra och ivrigt fortsatt babbla om alla trådarna och dess intressanta innehåll.
    -Vi går och äter lunch istället, säger jag.
    Sagt och gjort.
    Bakom oss går ropar Af-handläggaren medan vi går:
    -Er vägran att medverka i den här kursen kan negativt påverka era möjligheter att få A-kassa!

Det skiter vi i för på BT hjälps vi ju åt med allt här i livet.

Vaknar. Inser att detta har gått helt överstyr...*rodnar och tittar i golvet*
    Vart söker man hjälp för avvänjning frå BT-beroende? och hur lång tid tror ni den tar?

Kanske starta ABT AnonymaBröllopsTorgare:
    -Hej allesammans jag heter Passionsblomman och jag är BT-ist...
    _He

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 11:40
    Jag ber om ursäkt för mitt konsekvent dåliga granskande av stavning i alla mina inlägg... Har ett trööögt och undermåligt tangentbord.

• Svar på tråden Nu får det vara nog!
  • Snoris

hahaha, skulle lika gärna kunnat vara min dröm. Sitter här så fort jag får chansen (och även när jag inte har chansen och bör göra nåt annat).

• MulleNuh

haha jag är bara glad att jag hittat hit för jag var familjelivsberoende!! Så nu har jag iaf brytit DET beroendet med ett annat!

• passionsblomman
    MulleNuh skrev 2008-10-09 11:41:00 följande:
    haha jag är bara glad att jag hittat hit för jag var familjelivsberoende!! Så nu har jag iaf brytit DET beroendet med ett annat!
    Ja det är ju det vi missbrukare brukar göra har jag hört...
  • MulleNuh

mmm förjävligt.. Varför kan man itne vara beroende av att STÄDA! ELler vara beroende av nyttigt skit som typ grönsaker??

• chamor
    MulleNuh skrev 2008-10-09 11:48:28 följande:
    mmm förjävligt.. Varför kan man itne vara beroende av att STÄDA! ELler vara beroende av nyttigt skit som typ grönsaker??
    Hehe precis!

Vilken rolig dröm! Drömde nåt liknande för ett tag sen faktiskt men att jag var på restaurang.
  • Snoris

Min man (blivande) brukar fråga vad jag skulle göra om datorn skulle paja en dag och att livet faktiskt består av mer saker än BT. Jasså, jaha.....

• Snoris

Haha, och han säger de med ett litet flin på läpparna så han är nog bra sugen på att bara råååka trycka på knappen till hårddisken.

• Soon and very soon

Bt är ju som en drog!!

• DanKat

HAHAHA!!!!! Vad roligt att läsa!!! Jag satt och skrattade högt så min m2b undrade vad som var så roligt, så jag läste upp alltihopa för honom och började skratta ännu mer!!!! Det var verkligen kul skrivet!!!

Svar på tråden Nu får det vara nog!