Nyfiken hur ni gjorde med borglig vigsel,
vi gifte oss borgerligt i 26 juli. utomhusvigsel vid kartviken på gotland, klippor vid havet. vigselförrättaren sa det obligatoriska och läste också en dikt. min och min mans brorsos läste varsin dikt. en vän och hennes man spelade och sjöng 2 låtar. och så bytte vi ringar. superfint blev det! vi ville ha en lite längre vigsel som kändes lite traditionell men ändå som oss. efter vigseln var det sup och kringla (gotländsk traditon) sedan åkte vi till restaurangen som låg nära. mingel med bubbel och jordgubbar och hitta din bordspartner lek med halva filmtitlar. medan gästerna (som var 62 st) minglade tog vi våra bröllopsbilder. sedan hade vi en 3-rätters bröllopsmiddag, det var faktiskt helt fantastiskt att sitta där och titta på alla vänner och familj som var där för att fira oss. efter maten bröllopsvals. sedan tårta och kaffe, bar och dansgolv. hade den mest otroliga dagen i mitt liv! (om ni vill kika på bilder så gjorde en gäst en superfin sida åt oss med sina och några andra gästers bilder! www.tinyurl.com/astrid-martin )