Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

50-tals bröllop fortsätter..

Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!

Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil

• Svar på tråden 50-tals bröllop fortsätter..
  • SweetSun

puttar upp ifall nån missat..

• SweetSun

tack, lillem!

mayasofie;
    vårat bröllop blir dels på en fästning och sen i vanlig bygdegård. temat blir väl eg inte så extremt i varje detalj, men känslan ska finnas där. Har inte helt 100 bestämt hur det ska bli i festlokalen med temat, vet bara färgerna.

• SweetSun

nej västkusten, Bohus fästning =P

• SweetSun

ja det med BH blir ju ett problem. Syns inte en vanlig halterneck-Bh på den klänningen? Skärningen är ju lite speciell. blir kanske en utan axelband för min del..

• SweetSun

ok, ja den borde man ju kunna hitta i lite större underkläderaffärer ju! ska kolla runt lite!

• SweetSun

vi ska ha svart/vit/rosa färgtema! I dukningen så blir det en vit duk med svart löpare och sen rosa detaljer, hur vet jag inte än

Inbjudningskorten blir svarta med vita prickar på och ett rosa band runt.

rockabilly bröllop; hur har ni planerat eran dag i överigt?

Välkommen förresten

• SweetSun

cltsp; ja det blir nog rosa blommor och/eller nån rosa ljuslykta, jag vet inte riktigt än, har massa ideer! Vill inte att det ska bli för mycket rosa, bara som accent.

Jag har ställt frågan förr, men nu har det ju tillkommit nån till, så jag frågar igen; vad ska ni alla har för musik under vigseln?

• SweetSun

ja vi kommer att ha the Clovers "love love love" som ingångslåt, sen blir det stand by me spelad av en gäst, och som utgång blir det nog elvis "as long as I have you".

Svar på tråden 50-tals bröllop fortsätter..