SweetSun skrev 2008-11-20 19:18:42 följande:
vi har gått rätt fort fram och en del som fått reda på det har sagt "va kul" och är uppriktigt glada men man märker endå att de tycker att det är lite tidigt. Medans andra har vart jätteglada och sagt grattis.Jag hade hoppats på ett jubel från mamma men hon sa bara " jaha, ja men det var ju skoj".
Jag förstår att du blev besviken när din mamma inte lät superglad när du berättade om bröllopet, men kanske blev hon bara lite överraskad? Vissa människor reagerar ju lite konstigt när de blir överraskade
. Jag tror säkert att hon egentligen är jättelycklig för dig och din blivande mans skull.
Själv blev jag klar med inbjudningskorten igår. Jag skriver "jag" eftersom att det är jag som har gjort dem. Min m2b är inte så pysslig av sig så jag har fixat det mesta. Men jag vet att han kommer att ta ansvar och fixa andra saker till bröllopet så det gör inget.
Jag måste dock erkänna att jag tycker att mina inbjudningskort ser ganska så B:iga ut i jämförelse med många här på BT. De flesta inbjuningarna här ser så proffsiga ut medans våra syns att de är hemmagjorda. Men samtidigt så får jag väl se till priset. Våra kostar ca 500 kr för 35 st med porto och allt.
Nåja, de duger och huvudsaken är ju att bröllopet blir bra (skriver jag med en viss avundsjuka på alla er som har så grymt snygga inbjudningar
).