Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstadbrudar!! Del 4

MadTezz

Vad roligt, välkommen i tråden!
    Vi ska nämligen också gifta oss i Borgviks kyrka!
    Fast vi har inte bestämt om det blir nästa sommar eller sommaren därefter :)

• Pearldrop

Det har du rätt i, det är kanongod mat där!

Mirri skrev 2008-10-12 20:43:03 följande:
    Mad Tezz: Ja, den ligger verkligen jätte fint. Vart ska ni ha festen då? Är det bestämt?Flisa80: Hehe! Ja, ibland kommer jag med brillianta idéer som att komma ihåg att förnya tråden men oftast hinner någon annan före Skogstrollet: Jag har också hört massa bra saker om Capiscum och sedan kan jag ge ett lite udda tips och det är patienhotellet på sjukhuset. De gör endel catering till helt ok priser tycker jag och har såååååå god mat!! Vi brukar alltid använda dem på jobbet.
  • Pearldrop

Mirri, ja jag hänger ju inte här lika mkt längre ;)
    Eftersom vi väntar, så känns det jobbigt att se alla planer etc och veta hur lång tid det är kvar ;)

MadTezz Jag har faktiskt inte varit in där jag heller, men jag åker förbi där rätt som det är i jobbet! (hemtjänst)

• Pearldrop

Den här lokalen hade vi tänkt ha festen i:

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/303662
    Här (finns fina bilder)

...men nu ska den ju säljas... var för övrigt den här jag trodde var longs hembyggdsgård, men det är ju fel antar jag?

MadTezz, vi utgår ifrån Segmon när vi åker i Borgvik :)

Mirri, man får väl förnya sina löften hur ofta man vill :D
    Men en gång om året/månaden kan bli dyrt ;)

• Pearldrop

Fråga runt på 'raggarklubbar' om de finns någon som vill hyra ut sin bil :) Det vet jag mina föräldrar gjort tidigare med sin bil, men den är inne på lackering nu så.. de lånar nog inte ut den i första taget ;)

spinning wheel heter klubben i slottsbron iaf :)

Hoppfull2008 skrev 2008-12-04 20:11:06 följande:
    Hej hej!Någon som vet om det finns någon fin bil att hyra i Karlstad med omnejd? Gärna limousine. Jag har letat och letat men inte lyckats hitta någon.Pratade tidigare i tråden om frisörer, och lovade att jag sulle återkomma om hur Salong Moda är. Har varit där och gjort provuppsättning nu och kunde inte vart nöjdare! Han gjorde två typer av uppsättningar och båda va superfina. Nu är mitt enda problem att välja vilken jag ska ta. Väldigt trevlig personal är det också.Har även anlitat Helena Henriksson som fotograf och tycker hon tar väldigt bra bilder och är jättefina bilder. Någon som anlitat henne?
Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 4