Vad ska ni ge för er bukett??
Har vait å bestämt brudbuketten idag. Kommer kosta 500:-, någon som haft/har någon bild på sin bukett som kostat runt den summan??!! E lite nyfiken...:)
Har vait å bestämt brudbuketten idag. Kommer kosta 500:-, någon som haft/har någon bild på sin bukett som kostat runt den summan??!! E lite nyfiken...:)
Ooo jag puffar här! Hade också tönkt mig en 500-ing!! Skulle va kul att se!
Vad är det för blommor då??
Låter iaf himla fint!!!
Jag vill också ha lite rosor bara. Nån enkel..
Hur stor skulle den bli ca?
Hon sa att den blir inte så jätte liten, (hon visade med händerna) men det e svårt att skriva hur stor...;)
mm ok! Men kul iaf att det går!! jag har varit lite orolig att man typ skulle få EN vissen maskros för en 500-ing!!
Det är jue lite så jag har kännt med....:)
Jag kommer att betala ca 700 för min brudbukett, tärnans bukett och två corsager. (floristgymnasiet) En enkel rund bukett med bara rosor så det ska inte kunna gå så fel hoppas jag.
500 är så billigt att jag blir lite fundersam...
...men som du säger är deet ju inte så lätt att beskriva så här via tangentbordet. Kommer den att bindas med stjälkarna kvar så det är dem du håller i, som en "vanlig" bukett, om du hänger på vad jag menar?
Isåfall är det möjligt, men ett minimipris om jag ska ytra mig. Gör hon den i en hållare så går den tjejen antingen back eller kör vid sidan om hävdar jag.Det går inte att få ut baåde matrial och arbetskostnad för 500 om det är i hållare. Då är bara arbetet minst 500.
Den låter vacker iallafall. lägg in bild när du fått den så vår nyfikenhet stillas!
Håller med passionsblomman. Om jag var du skulle jag som kund kräva att få se en bild på nåt liknande iaf, skulle inte våga chansa helt...
Jag hade en väldigt enkel bukett med rosor och fick ändå betala 1400 kr. för buketten och makens corsage. För det är skillnad på hur buketten görs, om den binds ordentligt eller "bara" sätts ihop. Min bukett var rätt så "slarvigt" gjord.
Lycka till!
Jag mailade och bad offerter på min och fick ca 500 som pris och är nöjd. Ska ha en handbunden rund bukett av vita nejlikor Totalt skulle allt gå på 1000 kr för min bukett, 2 tärnbuketter, 3 corsager och en näbbblomma.
Jag vill ha en vanlig "boll" bukett med mörk sammets röda rosor.. a kommer et kosta tro?
Mellan 1000 och 1500 kr beroende på vilken ros och vad den kosatar, plus antalet då. Man förbokar vanligtvis brudblommor och då hamnar de ofta högre i pris.
Det KAN bli ngn hundralapp under 1000 också, men se det som en bonus isåfall, för det bror som sagt på vilket pris floristen får hos grossisten, vilket i sin tur styrs av utbudet på blomsterauktionen i Holland just den dagen.
men sätt undan 1500 till buketten så har du kanske en slant över när det är betalt.
Min kostade ngnstans runt 5-600 kr,bild finns i galleriet!
(Vi betalade 1100kr för 20m murgröna,2 corsager,min bukett av liljor samt en handledsblomma till tärnan)
Tack och tack!jag var helt galen i min bukett!Men..ändrade mig faktiskt bara veckan innan..från början var det tänkt med en cremefärgad bukett med limeinslag,i droppform..Men jag flippade och ringde floristen o bad att få byta!Det var inga problem som tur var !
Jaså..du har rötterna på ön oxå..=)Anyone I know?!Kyrkan ligger så vackert vid vattnet så vi åkte gammal träbåt dit,som en dröm!
Kan tänka mig att priser skiljer sig mkt i landet..Min bukett kostade nästan 1/3 av den ursprungliga 'droppen',trevlig surprise så på slutet =)