Inlägg från: Humlanhubbe |Visa alla inlägg
  • Humlanhubbe

Vad ska ni ge för er bukett??

Min kostade ngnstans runt 5-600 kr,bild finns i galleriet!

• Humlanhubbe

(Vi betalade 1100kr för 20m murgröna,2 corsager,min bukett av liljor samt en handledsblomma till tärnan)

• Humlanhubbe

Tack och tack!jag var helt galen i min bukett!Men..ändrade mig faktiskt bara veckan innan..från början var det tänkt med en cremefärgad bukett med limeinslag,i droppform..Men jag flippade och ringde floristen o bad att få byta!Det var inga problem som tur var !
    Jaså..du har rötterna på ön oxå..=)Anyone I know?!Kyrkan ligger så vackert vid vattnet så vi åkte gammal träbåt dit,som en dröm!
    Kan tänka mig att priser skiljer sig mkt i landet..Min bukett kostade nästan 1/3 av den ursprungliga 'droppen',trevlig surprise så på slutet =)

passionsblomman skrev 2008-10-11 13:26:59 följande:
    Vilken jättefin bukett du hade! Det är ju perfekt med en så stor blomma som lilja om man vill bygga "boll"-formen, då går det inte åt så infernaliskt många Liljor är också väldigt prisvärda för det mesta. Verkar helt rätt i pris-Jag ser att du gifte dig i Ekerö kyrka, så du lär ha varit på min hemmaplan skulle jag tro. Det är ju så att priser på blommor skiftar en hel del i landet. Jag vet en florist som lämnade Stockholm för Småland, och plötsligt kunde stoppa i mycket mer i buketterna för att de låg så mycket lägre i pris där. Detta har naturligtvis med frakter och avstånd att göra men, det mesta är billigare därner vet jag(har släkten där )
Svar på tråden Vad ska ni ge för er bukett??