• Stardusty

Bordsplaceringsverktyget - varför kan man inte sätta folk på kortsidan?

Vi har tänkt sätta två st på varsin kortsida för att slippa ta fram ytterligare ett bord för bara två personer. Men det går tydligen inte att göra på BT? Är det något man kan ändra eller fixa så att det går att göra det? Vore toppen om man kunde använda denna placering och skriva ut som "överblickskarta" för serveringspersonalen och gästerna!

• Svar på tråden Bordsplaceringsverktyget - varför kan man inte sätta folk på kortsidan?
  • Stardusty

Javisst kan man göra det på ett annat sätt, men det känns ju onödigt när det finns ett färdigt verktyg här, vad ska man annars ha BT:s placeringsverktyg till... :-/

Hur gjorde du för att kunna skriva in namn på ett snyggt sätt humlanhubbe?

• Stardusty

Freckles - ja, jag såg det också men jag tänkte mer att det borde kunna göras från början utan allt krångel

• Stardusty

Ja nu har jag lyckats, men nog var det krångligt tycker jag... Det går ju, men det skulle vara ytterst smidigt om det gick att göra så direkt i mallen! Inget ni ansvariga reflekterat över o funderat på att utveckla? Lär ju vara fler än jag som sätter folk på kortsidan

• Stardusty

Håller med dig... Tror du nån tar tag i det?

Patrik - Bröllopstorget skrev 2008-10-14 12:57:27 följande:

Bordsplaceringsverktyget borde rustas upp, jag programmerade det 2001 så det är 7 år sedan nu. Men det är kul att det fortfarande fungerar.
  • Stardusty

Jadu, "core business" för BT idag verkar vara att ge varningar och hitta fel på molekylnivå...

Patrik - Bröllopstorget skrev 2008-11-17 15:57:06 följande:

Jag hade naturligtvis utvecklat verktyget vidare om det var jag som drev Bröllopstorget eftersom det handlar om "core business". Huruvida den nya ledningen vill det är jag inte insatt i.
Svar på tråden Bordsplaceringsverktyget - varför kan man inte sätta folk på kortsidan?