Inlägg från: Sjöhagen |Visa alla inlägg
  • Sjöhagen

Brudar i Borås!

hej!
    Vi gifter oss i Mars i borås, jösses, nu känner jag mig nästan stressad, vi har inte ens kommit halvvägs i våra planer :)
    Vi har tagit kort på vår son i veckan hos wiwi hon tar kanon bra kort. Vi funderar på att använda henne på bröllopet.
    Vet ni någon annan duktig fotograf i trakten som är bra så man kan jämföra?

• Sjöhagen

Åter tillbaka efter lite magförgiftning.....

Jo vi gifter oss i Brämhultskyrka å sen blir det partaj på Yxhammargården... skall bli såååå kul!
    Skulle egentligen gift oss i September nästa år.. men fick inte i hop det med resan riktigt så därför gick vi bakvägen å beställde resa först å sen bröllop:)

Peter Olsson ? Har han någon hemsida?
    E det denna peter du menar: www.photprint.se/wedding.htm

• Sjöhagen

Garv - Kul att vi har samma!

Nja.. jooo det går väl rätt bra, tror vi ligger i fas, eller nja.. kanske inte.

Kyrkan e bokad, lokal e bokad, fick hem inbjudningskorten idag så nu skall dessa snart skickas ut.
    Kläningen e inköpt, däremot är inte min sambos kläder inköpta än. Skor saknas dock för mig.

Hår å makeup är inte klart. Å vi velar med fotograf då.
    Några ideer på Hår å make? Jag e inte från stan så har dålig koll.

• Sjöhagen

Skratt.. ja du hur i hoppsan hamnar man här!
    Kärleken den kärleken! Tillhör väl en av dom få västkusttjejer som flyttar in i landet. Men måste säga att jag trivs kanon.
    Å vi har båt till havs, så då har man ju ändå havet nära tillhands om man vill komma ifrån alla insjöar:)
    Du då?

• Sjöhagen

oj oj oj värst vad det har hänt mycket här på ett par dagar:)
    Nu kastar jag mig in i leken igen.
    I helgen har jag köpt skor, så nu har både jag å gubben dojor till bröllopet. fniss alltid kul å handla lite.

Nu till lite frågor: Frisör ? Make? Några ideer?
    Naglar? Har ni koll på någon som gör det här?

Svar på tråden Brudar i Borås!