• Megi

Brudar i Borås!

Det blir inte så lätt att välja vem som skall göra tårtan, men jag tror att jag ska beställa från Karins Hembageri. Har haft min praktik där då jag gick min utb. Har sett en och annan bröllopstårta, Riktigt duktiga tjejer.

Jag var idag på bageriet på hulta, de tar 15kr/biten. Mkt billigt men sen vet jag inte hur deras tårtor ser ut och smakar.

• Megi

Ska ni hyra el köpa brudklänningen?

Ni som köpt, vart köpte ni?

• Megi

Hej, jag hade därna hängt på men ja ska jobbar på helgerna och pluggar på vardagarna.

Har ni köpt er brudklänning?

• Megi

det var ju riktigt billigt. Men jag är så feg, jag vågar inte beställa från nätet.

• Megi

Aa du menar Brides&Beaties? De har bara stora storlekar och jag behöver den minsta :) heh! Tänkte beställa en kinaklänning, det är ju riktigt billigt men jag är rädd att man blir lurad... Det är många som beställ från kina o de flesta har blivit nöjda, så jag får väl testa...

• Megi

Hur kan man söka på säljarens namn?
    :)

september2009bröllop skrev 2008-11-12 21:12:41 följande:
    min är uppsydd i kina efter mina mått och jag blev jättenöjd.. om du vill kan jag inboxa dig säljarens namn så kan du söka på det på ebay.co.uk
  • Megi

Hej alla BoråsBrduar, fyller år den 14 dec så jag kan inte den helgen alls. Tyvärr :(

• Megi

Den ligger på druvefors. Jag tror att den syns när man gått förbi textilmuseet.

• Megi

Jag har varit där. Inget som föll mej i smaken :(

• Megi

alla hjärtans dag: lycka till med allt och speciellet på din stora dag...

Svar på tråden Brudar i Borås!