• Milllas

Norrsken Solvind

Tycker denna ring är så vacker!! (Norrsken Solvind) Men är den praktisk?? Fastnar man inte i med stenen?? Och vilken har ni valt i kombination?? Någon som har bild på hur den ser ut i verkligheten på ett finger??

Jag skulle vilja ha den som vigsel ring och en lite tunnare ca 2mm förlovning?

Råd och tips!!

Tycker denna är också är snygg (Europa Turin 5mm)
    men hittar inte någon vigelseing som passar i den kombination!!

• Svar på tråden Norrsken Solvind
  • Milllas
    matildaochniklas skrev 2008-10-13 14:20:41 följande:
    Jag har solvind som vigselring och jag älskar den! Jag fastnar lite i strumpbyxorna ibland bara, annars är den inte ivägen Jag har 237-5 som förlovningsring.Har nog någon bild i mitt galleri om du vill se :)
    Jätte fint!! Men jag har inte så där snygga händer som du... Min är tjocka och sväller ibland och då måste jag nog ha en lite smalare ring som förlovnings ring annars får den inte plats :O((

Men din kombination var toksnygg!! ;O)

Önskar jag hade smala långa fingrar... då är kombinationen mycket enklare att finna!
  • Milllas
    matildaochniklas skrev 2008-10-13 14:20:41 följande:
    Jag har solvind som vigselring och jag älskar den! Jag fastnar lite i strumpbyxorna ibland bara, annars är den inte ivägen Jag har 237-5 som förlovningsring.Har nog någon bild i mitt galleri om du vill se :)
    Jätte fint!! Men jag har inte så där snygga händer som du... Min är tjocka och sväller ibland och då måste jag nog ha en lite smalare ring som förlovnings ring annars får den inte plats :O((

Men din kombination var toksnygg!! ;O)

Önskar jag hade smala långa fingrar... då är kombinationen mycket enklare att finna!
Svar på tråden Norrsken Solvind