Inlägg från: MissieA |Visa alla inlägg
  • MissieA

bröllopsresa juni-aug??

Hej!

Vi behöver förslag på vart man kan åka någon gång mellan juni och augusti???

Vi är öppna för förslag och vill gärna höra vart andra har åkt och hur det var/hur mkt det kostade.

• Svar på tråden bröllopsresa juni-aug??
  • MissieA
    HurraViSkaGiftaOss skrev 2008-10-13 23:24:52 följande:
    Åk till Samos
    Tack!
    berätta gärna lite mer Vad kan man göra, hur stort??
    Billigt/dyrt??
  • MissieA
    bröllop080719 skrev 2008-10-14 16:43:15 följande:
    Vi åkte dominikanska republiken i slutet på juli/början på augusti. Varmt och härligt, underbart vackert, trevliga människor god mat. Dominikanska är verkligen ett resmål jag rekomenderar.
    Hur länge var ni borta, var och hur mkt kostade det?

Tack så mkt för tipsen brudar. Ska verkligen kolla upp era förslag.

Kom gärna med fler
  • MissieA
    bröllop080719 skrev 2008-10-14 19:46:35 följande:
    Vi var där i 2 veckor. Det kostade 25000 för oss 4 stjärnigt hotell inkl. frukost
    Det var ju inte alls dyrt. Vilket bolag åkte ni med?
    Var det dyrt med mat och annat?
  • MissieA

Nu är jag kanske jobbig men till vilken ort åkte ni??? Låter jätteintressant, letar lite nu på apollo.

• MissieA
    SaraPayam skrev 2008-10-14 21:36:47 följande:
    Hej! Vi har funderat på domikanska republiken lite grann, men jag trodde att vädret skulle vara osäkert under den perioden. Är det inte det?
    Läste lite på apollo och där stod det att det finns risk för orkaner mellan aug-nov. Så vi kommer nog åka i juni eller juli
  • MissieA
    lillesessan skrev 2008-10-15 11:41:00 följande:
    Om ni inte vill åka så långt skulle jag rekommendera Kroatien, Makarska rivieran och hyra en bil och ta en tur till Dubrovnik, Hvar m.m Helt fantastiskt vackert och inte greken som säger- Bara titta inte köpa...Verkligen mysigt för ett "kärlekspar" Annars är ju Grekland klart underbart
    Tack så mkt för tipset vi har varit i Kroatien flera gånger då vi kommer från bosnien ursprungligen så det har varit självklart att åka till makarska m.m. Men måste hålla med att det är jättefint där.
  • MissieA
    EmMa09 skrev 2008-10-15 17:53:59 följande:
    pratade precis med de på apollo och de släpper inte dessa resor förrän den 22 oktober!
    Tack så mkt för informationen. Då ska jag med ta en titt när det kommer ut

Några fler tips???
Svar på tråden bröllopsresa juni-aug??