• Hösten2009

Blir det mellandagsrea på resor efter jul?

Jag o min sambo funderar på bröllopsresa...
    Men det får bli budgetvariant av det.
    Helst superbilligt med tanke på att jag pluggar o han har ingen semester att ta ut. Hade varit bra med en torsdag-söndag weekend eller nåt.

Någon som har tips och ideer ang resa?

Funderade ett tag att utnyttja cooprabatten till london eller paris (2200:- för hotell + billigast resa var 1500:- fram o tillbaka),
    men hur kul är det att åka dit då, när det nästan är samma kalla blöta snöiga väder där som här?

• Svar på tråden Blir det mellandagsrea på resor efter jul?
  • anja1661

london är en fin stad med mycket bra shopping! varför inte ta en sådan resa nu och en solresa senare??

• Myran 0802

Både London och Paris är romantiska städer att vara i. Har några kompisar som har åkt på kärleksresor dit.

• MulleNuh

Barcelona?! Dit kan man få VÄLDIGT billiga resor! Jag har hört sjuukt bra saker om Barcelona.

• Hösten2009

anja1661 - mjaa..shopping o lite pengar går inte riktigt ihop.. men det låter bra att det är en bra stad..

men som sagt, london o paris, är det inte snöblask där då efter jul?

• Hösten2009

fördelen med london är väl att det finns mer att se har jag fått för mig...

• lillesessan

Barcelona kan va billigt att åka till men hotellen är ganska dyra ( om ni vill ha budget varianten) London kan va både billigat att åka till och hyffsat billigt att bo till. Lätt att ta sig runt och visst vädret kanske inte är det bästa men Londom är en underbar stad...Med massor att se/göra...

• lillesessan

Och som svar på din fråga, så blir det inte mellandagsreor på resor efter jul men däremot finns det billiga restresor i januari.D Om ni vågar ha lite is i magen

Svar på tråden Blir det mellandagsrea på resor efter jul?