Inlägg från: stellajsj |Visa alla inlägg
  • stellajsj

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Hej hej här kommer en ny Göteborgstjej om det går bra o va med lite på "eran" sida..?

• stellajsj

Hej!
    Vi gifter oss runt midsommar nästa år, exakt datum är faktiskt inte bestämt..! Bröllopet började planeras i sept i år då min sambo äntligen friade (varit tillsammans i 7 år..). Så vi har inte kommit jättelångt i våra bröllopsplaner. Kollar mest en del på bröllopssidor etc. Tar det ganska lungt än så länge! Vi kommer nämligen att ha ett väldigt intimt och litet bröllop med bara den närmsta familjen och bästa vännerna utomlands.

Danielaa - Fantastisk bröllopsring!! Varifrån är den?

Linn74 skrev 2008-10-28 10:17:05 följande:
    Välkommen hit!
  • stellajsj

Hmm vad händer på fredag..?

artist skrev 2008-10-28 11:09:31 följande:
    Glömde säga VÄLKOMMEN till er nya!! Ska ni med på fredag??
  • stellajsj

Vad kul ni verkar ha det!! Kan tyvärr inte på fredag men gärna en annan gång!

• stellajsj

Vilka butiker i Göteborg tycker ni har bäst/mest bröllopsklänningar? Måste gå o prova nu! Har bara kollat på miljoner klänningar på nätet men vill prova o se vad jag passar i!

• stellajsj

artist: Tack för svaret! Hmm vip och weddingsquare var e de? Johans vet jag är trevliga och bra, min syster köpte sin klänning där och var supernöjd. Ok Remanns kanske jag går till då när jag vet ungefär (fast det vet jag nästan redan..) Ramonas har jag hört sjukt mycket negativt om, att de är så fruktanskvärt otrevliga!! Är det där man måste beställa tid?

Skille: Mmm är gärna med och visar dem ett och annat hur man ska behandla folk!! Hihi

• stellajsj

Ja Ramonas verkar ju TYVÄRR ha ganska mycket fint! Nja får väl se vilket spel jag bestämmer mig för att spela.. Bär mig emot efter att ha jobbat i butik och med service i många år och hatar otrevliga expediter. Vill egentligen inte gynna sådana butiker...!

artist skrev 2008-10-30 10:45:20 följande:
    vip ligger på götabergsgatan (vid vasaparken) och weddingsquare ligger på s allén (mellan järntorget och hagabadet). Man måste nog inte beställa tid, men det rekommenderas. Har också hört så himla mycket skit om dem, men vissa kliver in och bara hittar drömklänningen där också, så jag vet inte? Tror mycket beror på hur pass bra man är på att spela med i deras "teater", lite "oj vad billigt med bara 24 000 för den här" och "tänk vad ni kan och jag vet ju ingenting"- hjälper mycket i brudbutiker, även om det bär mig emot mycket!!
  • stellajsj

Skille: det e lite tidigt för snö!!

• stellajsj

Jag är med på juni!

skille skrev 2008-10-31 15:45:42 följande:
    Mars: 7: HummleMaj:Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastunArtist, Villa HerneLinn74, Aspenäs Herrgård23: Skille,gamle ørgryte, Villa OdinslundCarolin1979skruttgummaJuni:MD2009Augusti:8: Danielaa, Lindome kyrka + ÄlvsåkersgårdenJ D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé
  • stellajsj

Nä du Tx2, det har inte jag heller...! Det är mycket jag inte har fixat..

Tx2 skrev 2008-10-31 13:56:29 följande:
    Är det bara jag som inte fixat klänning?
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3