Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Hej hej här kommer en ny Göteborgstjej om det går bra o va med lite på "eran" sida..?
Hej hej här kommer en ny Göteborgstjej om det går bra o va med lite på "eran" sida..?
Hej!
Vi gifter oss runt midsommar nästa år, exakt datum är faktiskt inte bestämt..! Bröllopet började planeras i sept i år då min sambo äntligen friade (varit tillsammans i 7 år..). Så vi har inte kommit jättelångt i våra bröllopsplaner. Kollar mest en del på bröllopssidor etc. Tar det ganska lungt än så länge! Vi kommer nämligen att ha ett väldigt intimt och litet bröllop med bara den närmsta familjen och bästa vännerna utomlands.
Danielaa - Fantastisk bröllopsring!! Varifrån är den?
Hmm vad händer på fredag..?
Vad kul ni verkar ha det!! Kan tyvärr inte på fredag men gärna en annan gång!
Vilka butiker i Göteborg tycker ni har bäst/mest bröllopsklänningar? Måste gå o prova nu! Har bara kollat på miljoner klänningar på nätet men vill prova o se vad jag passar i!
artist: Tack för svaret! Hmm vip och weddingsquare var e de? Johans vet jag är trevliga och bra, min syster köpte sin klänning där och var supernöjd. Ok Remanns kanske jag går till då när jag vet ungefär (fast det vet jag nästan redan..) Ramonas har jag hört sjukt mycket negativt om, att de är så fruktanskvärt otrevliga!! Är det där man måste beställa tid?
Skille: Mmm är gärna med och visar dem ett och annat hur man ska behandla folk!! Hihi
Ja Ramonas verkar ju TYVÄRR ha ganska mycket fint! Nja får väl se vilket spel jag bestämmer mig för att spela.. Bär mig emot efter att ha jobbat i butik och med service i många år och hatar otrevliga expediter. Vill egentligen inte gynna sådana butiker...!
Skille: det e lite tidigt för snö!!
Jag är med på juni!
Nä du Tx2, det har inte jag heller...! Det är mycket jag inte har fixat..